sâmbătă, 30 martie 2013

Felii uscate de lamaie

Prietena mea Bogdana si-a decorat atat de frumos casa (se explica usor- este arhitect si designer de interior), incat nu imi pot lua ochii de la peretii ei, de la lucrusoarele frumoase
de care s-a inconjurat. Uneori vorbesc cu ea si ma uit ca nebunii prin casa, in loc sa o privesc in ochi.
Imi place mult un snur pe care a agatat felii uscate de lamaie si stelute de anason. Imi tot propun sa imi fac si eu, dar cand cumpar lamai parca nu ma indur sa le agat pe ata, in loc sa le folosesc la o prajitura sau sa fac o limonada.
Dar spune-ti voi! Nu sunt dragute feliile uscate de lamaie?



2 comentarii:

  1. Gasesti de toate aici:
    http://gardeniadecor.ro/ :)
    Este o firma din Odorhei cu care am lucrat in domeniul lumanarilor din gel si al aranjamentrlor florale. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai renuntat la afacerea cu lumanari?
      Mi-as face eu, dupa imaginatia mea, daca as reusi sa prind cateva lamai inainte ca Mihai sa le transforme in limonada. :))

      Ștergere