luni, 20 iulie 2015

#NUinseamnaNU

Mi-am ocupat intreaga zi gandindu-ma la fata de 18 ani care a fost violata de 7 baieti undeva in judetul Vaslui. Am scris pe aceasta tema doua articole si am citit alte cateva zeci. Cu unele pareri am fost de acord, cu altele nu. Oricat de tare ne-ar deranja ideea ca in anul 2015 se mai pot intampla asemenea nenorociri, oricat de mila ne-ar fi de fata si de viitorul ei, violenta nu este o solutie. Daca vom raspunde la violenta cu violenta vom dovedi ca nu suntem cu nimic mai presus de acele bestii cu chip de om. Va trebui sa gasim solutii concrete pentru ca violul sa devina o amintire de care sa se rusineze orice om care nu si-a pierdut umanitatea. Va trebui sa ne educam copiii inca din primii ani de viata, sa fim mai atenti la ceea ce vorbim cu ei, la gesturile pe care le facem in prezenta lor, la ceea ce se preda sau nu in scolile unde invata copiii nostri, la prietenii cu care umbla, la tot ceea ce ar putea transforma un copil bun intr-o bestie care violeaza fete. 

M-am alaturat cu inima deschisa campaniei #NUinseamnaNU
si sper sa poate fi gasite solutii concrete, solutii viabile, carora sa le acord toata energia mea pentru a schimba fata monstruoasa a lumii, pentru ca violul sa dispara definitiv de pe aceasta planeta. Sper ca oamenii sa isi uneasca fortele si sa lupte impreuna pentru rezolvarea acestei grave probleme, evitand totusi sa foloseasca violenta pe care atat de tare o condamna astazi. Parinti, invatati-va de mici copiii ca NU inseamna NU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu