vineri, 3 iulie 2015

Ierbar de vacanta

De cum a venit vacanta, casa mi s-a umplut de copii, de galagie si de lucruri noi. Dupa ce mi-am dat seama ca nimic nu le poate retine atentia mai mult de zece secunde, am decis sa ii invat ce este un ierbar si sa le dau de lucru nepotilor mei. Ne-am plimbat putin in jurul blocului, timp in care i-am pus sa adune cateva flori si frunze, primele care ne-au iesit in cale. Le-am dat cate o carte veche si i-am invatat sa aranjeze frumos florile pentru ierbar. Ideal ar fi fost sa le ofer pentru fiecare floare in parte cate doua coli albe de hartie intre care sa puna planta, insa ierbarul lor va fi de vacanta, nu pentru vreo expozitie. Cu chiu, cu vai, au reusit sa isi aseze i carti cate 5-6 flori si frunze, dupa care s-au plictisit. Am pus eu niste greutati peste carti di sper ca intr-o alta zi, dupa ce florile se vor usca, sa le mai retin cateva minute atentia cu pregatirea ierbarului de vacanta. Le-am spus sa cumpere un caiet cu foaie velina. Pe foile din caiet vom prinde cu scotch cate o floare, iar cu un pix vor scrie dedesubt numele plantei. Asta doar daca voi reusi sa ii fac sa ramana conectati cateva minute, lucru de care in acest moment nu sunt sigura. 


Voi cand ati facut ultima data un ierbar de vacanta?

2 comentarii:

  1. Foarte frumos, până prin clasa a şasea am făcut o groază de ierbare. Din pădure! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel imi faceam si eu in copilarie. Tot din padure imi adunam cele mai multe plkante. :)

      Ștergere