miercuri, 1 iulie 2015

Cum pui link intr-un articol pe blogspot

Din tot ceea ce am invatat de cand mi-am facut primul blog pe blogspot si pana acum, sa pun link intr-un articol mi s-a parut lucrul cel mai greu de inteles. Observ ca si altora li se pare la fel de greu, asa ca vin in ajutorul bloggerilor incepatori, caci si pe mine m-au invatat altii cand am avut nevoie. 

Asadar, sa presupunem ca vrei sa pui link pe cuvintele articol de blog, iar linkul sa duca spre pagina de wikipedia unde este explicat ce inseamna blog. Selectezi linkul spre respectiva pagina, apoi mergi la postare si selectezi cuvintele articol pe blog (clic pe poza pentru marirea imaginii).



Dupa ce ai selectat cuvintele dorite, apesi butonul link de deasupra, cel incercuit de mine. 


Dupa cum se vede in imaginea de mai jos, se va deschide o fereastra in care tu trebuie doar sa dai paste linkului initial, cel care duce spre pagina de wikipedia (sigur, acesta este un exemplu (tu vei pune ce link vei dori, spre care pagina de internet vei dori).  Apesi ok si linkul este in articol, asa cum ti-ai dorit. 



La fel se procedeaza si in cazul blogurilor de pe wordpress pentru a pune un link in articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu