marți, 21 iulie 2015

Ce culori de oja mai folositi?

Voi ce culori de oja mai folositi? In general vara obisnuiam sa aleg lacul incolor sau cel mult o oja de un alb sidefat care sa imi puna in valoare bronzul obtinut la strand, la mare sau chiar in plimbarile de dupa-amiaza. Dar cum anul acesta nu am reusit sa ajung nici la strand, nici la mare si nici macar nu m-am plimbat prea mult la orele cand soarele arde, pielea mea a ramas la fel ca atunci cand am venit pe lume, in aceeasi culoare nedefinita. Nu stiu ce mi-a venit zilele trecute de am folosit o oja primita de la cumnata mea. Si ea (oja) are o culoare nedefinita, cel putin in baza de cunostinte despre culori pe care o detin in minte. Cert este ca tot de cateva zile, ori de cate ori privesc din greseala spre unghiile de la maini, am un soc. Sora mea, vazandu-la a exclamat pe jumatate razand, pe jumatate speriata: parca ai fi moarta! Da, oja pe care am folosit-o are o culoare vinetie, de parca mi-ar fi stat inima in loc. Imi amintesc de ziua cand m-am operat de rinichi si una dintre asistente, cand am intrat in sala de operatii, m-a certat ca aveam unghiile facute cu oja alba. Daca ti se face rau noi cum putem afla, daca nu iti vedem culoarea reala a unghiilor si nu observam daca se invinetesc. Oare ce ar fi spus daca le-as fi avut facute atunci cu aceasta culoare oribila?


Voi ce culori de oja mai folositi pe timpul verii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu