duminică, 5 iulie 2015

Bricheta "made in china"

Am vazut la o prietena si am vrut sa am si eu, desi nu mai colectionez de mult brichete, mai ales daca sunt made in china. In poza nu am reusit sa ii surprind culoarea rozaliu ciclamata, dar stiu ca voi aveti destula imaginatie pentru a compensa aceasta scapare. Am cumparat doua brichete. Una pentru in casa, alta de tinut pe post de rezerva in geanta. Intoarsa de la plimbare, am facut popas pe internet, unde am petrecut cateva ore scriind si vorbind cu prietenii de pe facebook. In acest timp am fumat sapte tigari. Ca sunt multe sau putine, nu conteaza. Cert este ca atunci cand am vrut sa aprind a opta tigara, bricheta si-a dat duhul. M-am grabit sa o pozez si am scris pe facebook: "Astazi mi-am cumparat bricheta din imagine. De atunci am fumat ceea ce se vede in scrumiera. Acum arunc bricheta, ca nu mai are gaz. :)))‪#‎madeinchina‬". Era pacat sa ratez hastagul madeinchina, nu? Sunt convinsa ca de fapt vina o poarta vanzatoarea, care face economie aprinzandu-si tigarile cu brichetele aflate in magazin, dar asta e alta poveste. M-a uimit comentariul unei doamne. Imi cerea sa merg la oficiul pentru protectia consumatorului si sa reclam faptul ca am primit o bricheta gata descarcata. Pai daca m-as plimba pe drumuri pentru toate brichetele made in china pe care le cumpar si care functioneaza vreme de cateva tigari, nici sa fumez nu as mai avea timp. :)))


Nu mi-am dat seama pe moment sa o intreb pe doamna daca ea se repede spre oficiul pentru protectia consumatorului de fiecare data cand cumpara un produs sau serviciu care nu e asa cum ar trebui, iar acum imi e lene sa prelungesc discutia cu ea. Dar va intreb pe voi daca procedati asa... :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu