sâmbătă, 25 iulie 2015

Bilete de avion spre destinatii europene

Am promis ca voi scrie pe celalalt blog intreaga poveste, ca voi relata exact cum a fost la concertul lui Eros Ramazzotti si nimeni nu a sesizat gluma. Probabil ar fi trebuit sa insist pe idee sau sa scriu direct postarea promisa. Concertul va avea loc in septembrie la noi in tara. Ieri mi-am facut o multime de planuri legate de acest eveniment, m-am vazut cu ochii mintii mergand la Cluj pentru a asculta live un artist pe care il admir de vreo 20 de ani. Dupa ce am savurat "privelistea" din minte, mi-am dat seama ca ar fi o mare greseala. Cu banii dati pe doua bilete pentru locuri cat mai aproape de artist si cu banii cheltuiti pe drum (aveti idee cat costa un bilet de tren Ploiesti-Cluj?) mi-as putea cumpara un calculator nou la care sa il ascult pe Eros toata viata. Sau as putea alege sa-mi iau bilete avion Bucuresti Roma si sa vizitez una dintre cele mai frumoase capitale ale lumii in perioada cand un alt cantaret drag inimii mele (Fabrizio Moro) ar sustine un concert. Facand un calcul rapid, am ajuns la concluzia ca m-ar costa mult mai putin si as primi in schimb mult mai multe, mai ales ca Aerolines.ro are, incepand din lunile septembrie-octombrie, o multime de oferte atragatoare: bilete de avion spre Londra de la 119 Euro, spre Istanbul 119 euro, spre Nisa 119 Euro, spre Venetia 129 Euro, spre Berlin 129 Euro, spre Amsterdam 159 Euro.


Toata lumea stie deja ca daca iti iei bilete avion cu Wizz Air te costa foarte putini bani si zbori in siguranta pana la destinatia dorita, in cazul meu Roma cea frumoasa si primitoare, care incepand din luna septembrie devine si blanda cu turistul care nu suporta caldura verii. Obiectivele turistice vor fi tot acolo, gata sa isi intampine musafirii, sa le permita sa vada tot ce lumile stravechi au gandit si realizate cu mult mai putine mijloace decat avem noi astazi. Pentru cei interesati, vreau sa amintesc ca isi pot lua un ghid turist pentru Roma, astfel incat sa ii plimbe prin oras si sa le arate tot ce Roma are mai frumos, sa le povesteasca despre istoria fiecarui monument in parte, despre trecut si oamenii care au contat cu adevarat. Sa nu uitati ca toate marile orase ale lumii au ceva frumos de oferit, iar cand oferta la bilete de avion este tentanta, doar cei foarte ocupati nu merg sa le viziteze. Sa va mai spun un secret: incepand din luna septembrie se cam termina si cu aglomeratia verii, deci este mult mai usor, mai placut si mai intim de calatorit si de vizitat diverse obiective. Eu as alege septembrie-octombrie pentru a merge la concertul despre care vorbeam mai sus. Asa ma voi asigura ca nu raman fara apa in mijloc de spectacol, ca nu lesin de caldura, ca voi putea face multe lucruri intr-un timp foarte scurt, caci nu voi fi molesita de razele fierbinti ale soarelui de vara. :) Voua in ce perioade ale anului va place sa calatoriti? Spre ce destinatii europene va veti indrepta privirile?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu