marți, 29 aprilie 2014

Tamplarie lemn stratificat

Am tot auzit pe la prieteni ca si-au comandat diverse obiecte facute din lemn stratificat, dar pana cand nu m-am documentat pe internet, nu am priceput bine ce este lemnul stratificat si de ce este de preferat sa cautam usi, ferestre, scari de interior (pentru fericitii ce au case cu etaj) sau tamplarie de lemn stratificat.
Ceea ce este cu adevarat important in legatura cu tamplaria de lemn stratificat este faptul ca asigura izolare acustica de exceptie, ceea ce nu prea puetm spune despre tamplaria din pvc sau aluminiu.

Dupa cum va spuneam la inceput, multi dintre prietenii mei au ales sa isi modernizeze casele punandu-si ferestre si usi din lemn stratificat, ceea ce le-a asigurat o substantiala economie la incalzirea casei si linistea necesara creatiei, pentru ca printre cei de care sunt eu apropiata se numara cativa artisti de valoare. Vazand cat sunt de multumiti, vazand ca totul arata atat de bine in casele lor, am facut cateva poze si am fugit sa le arat familiei mele, curioasa de reactia pe care o vor avea.

Dintre toti, cea mai incantata s-a aratat a fi soacra mea, care a decis pe loc sa isi comande o usa de interior din lemn stratificat. Nici nu mai tin minte cat timp era de cand se tot plangea ca nu gaseste o usa interesanta, care sa le faca invidioase pe toate vecinele, care sa izoleze fonic dormitorul si care sa ii incante privirea, atunci cand sta in fotoliu, la televizor. Nu pot decat sa fiu multumita de faptul ca am facut un om fericit. Acum ar fi randul meu sa imi fac o bucurie de acest gen, nu?

Am discutat cu sotul meu, ne-am facut tot felul de calcule si de planuri, si am decis ca trebuie neaparat sa reducem anumite cheltuieli, daca vreau sa imi vad visul implinit, daca vreau ca in intreaga casa sa am tamplarie din lemn stratificat, usi si ferestre din lemn stratificat. Exista o singura problema, pe seama careia am incercat sa rad si nu prea am reusit. El spune ca cea mai buna economie pe care o pot face este sa reduc tigarile pe care le fumez, ca ele ne toaca o multime de bani in mod inutil. Cum sa ii explic unui nefumator ca este extrem de greu sa gasesc vointa necesara pentru a renunta? Mai bine il las sa citeasca ce spun altii despre ferestre, sa inteleaga ca nu putem sta fara. http://ro.wikipedia.org/wiki/Fereastr%C4%83

Usi lemn stratificat Holzertehnic.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu