luni, 7 aprilie 2014

Piese auto

Tin minte ce febra ii apucase pe baietii din blocul in care locuiam, imediat dupa revolutie, cand cu totii am avut acces la masini aduse din strainatate, candam simtit ca puteam scapa de banala Dacie. Multi dintre ei s-au repezit sa isi cumpere masini sofisticate,
masini cu care sa epateze, sa fure ochii fetelor ce le misunau in preajma. Ceea ce nu stiau ei pe atunci era ca piesele auto pentru masinile lor inca nu aparusera, deci orice mica defectiune le punea masina pe butuci. Erau in incapacitate de a le repara, oricat ar fi fost dispusi sa cheltuie pentru asta.

Acum, lucrurile stau cu totul altfel. Piese auto pot fi gasite pentru orice fel de masina, indiferent unde a fost fabricata si de unde a fost adusa. Singurul lucru care li se pare unora greu este sa faca cea mai buna alegere, sa cumpere piesele auto din cel mai sigur si mai potrivit loc. Aici pot interveni eu cu cateva sfaturi ”furate” de la prietenii mei, care au devenit clienti fideli ai unui site, de cand au avut nevoie de o pompa de benzina si au gasit una universala, ce poate fi montata la orice tip de masina si pe care au recomandat-o si altora. 


Tot de la acesti prieteni ai familiei mele am aflat ca unele piese auto ar trebui schimbate destul de des, inainte ca ele sa imbatraneasca si sa lase conducatorul auto cu ochii in soare cand ii este lumea mai draga. Sincera sa fiu, in acest moment nu imi amintesc care sunt acele piese auto ce ar trebui schimbate, insa am convingerea ca soferii stiu fara sa le mai povestesc eu. Din articolul meu, important este sa retineti ca exista pompe de benzina universale (destept a fost cel care le-a inventat!) si ca anumite locuri de pe internet sunt mai potrivite decat altele pentru a face comenzi online in siguranta.

Astazi, la 20 si ceva de ani de la revolutie, chiar ne putem cumpara orice tip de masina, orice marca, orice model, fara teama ca nu vom gasi piese auto de schimb. Fie ca avem nevoie de o pompa de benzina, fie ca dorim o toba de esapament, un amortizor, un filtru, un injector, un disc de ambreiaj, un telescop de capota, un kit de distributie auto, jante de tabla sau stopuri, orice, dar absolut orice se poate gasi in Romania. Si nu, nu imi spuneti ca nu mai are lumea bani, ca este criza sau orice altceva... Nu cred in asemenea basme. Strazile tarii noastre sunt pline de masini straine, masini frumoase, scumpe, care nici nu mai incap prin parcari. Sigur, mai sunt si zile in care locurile de parcare sunt goale, pentru ca pasionatii domeniului auto sunt aici http://www.paginademedia.ro/2014/03/p-salonul-auto-moto-2014-expozitie-concursuri-si-demonstratii-de-drift-si-burnout-cu-titi-aur-si-vali-porcisteanu/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu