marți, 1 aprilie 2014

Metode prin care sa stau treaza

Dintr-un motiv oarecare, in aceasta noapte este necesar sa raman treaza pana la ora 3, 30. De fapt, nu este nici un secret. Sotul meu trebuie sa se trezeasca foarte devreme
pentru a prinde un tren. Stiind ca suntem foarte obositi (el poate mai obosit decat mine), am decis de comun acord sa ma sacrific eu, ramanand treaza pana cand suna ceasul. Voi avea timp sa dorm dupa plecarea lui.

Dar cum sa raman treaza, cand mie mi se inchid ochii de somn? Am lucrat mai mult de 12 ore la calculator, am scris 12 articole, am comunicat cu o multime de oameni, am gatit, am facut ordine prin casa. Sunt aproape 24 de ore de cand muncesc. Este normal sa imi fie somn si sa caut o metoda prin care sa mai raman treaza pana la 3, 30. 

Una dintre ele ar fi sa scriu. Este greu sa adormi in timp ce tastezi, in timp ce gandesti la felul in care vrei sa formulezi o anumita fraza, la felul in care doresti sa iti expui o anumita idee. Dar sa nu uitam ca tot calculatorul este cel care imi oboseste ochii si creierul.

O alta metoda prin care sa stau treaza ar fi discutiile de pe facebook, insa mai toti prietenii mei au adormit sau sunt prea amortiti pentru a mai putea sta de vorba cu mine. Nu vreau nici sa intru in polemici, acolo unde oamenii au chef de cearta. As risca sa nu mai adorm deloc.

Poate ca ar trebui sa mai beau o cafea, insa ma tem. Am baut in 24 de ore peste 5 cafele. Cafeaua nu poate fi o solutie pe termen lung. Devine daunatoare in combinatie cu oboseala cronica.

Sa citesc o carte? Nu, in nici un caz nu. Exista riscul sa adorm cu ea in mana si sa ne trezim toti la pranz.

Sa fac un dus. Da, aceasta metoda ar putea functiona. Dar pot da drumul la apa la ora 2,51? Nu vreau sa ii chinui si pe altii, nu vreau sa trezesc pe nimeni din somn noaptea.

Sa calc rufe. Da, cred ca as putea si mi-a tine cu adevarat atenta. Doar nu vreau sa patesc ceva, nu? Dar imi e o lene cumplita... :)

Deci, pentru data viitoare, ca acum mai rezist o jumatate de ora si il trezesc... Ce metode cunoasteti pentru ca omul sa ramana treaz atunci cand simte ca ii pica ochii in gura de somn?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu