marți, 29 aprilie 2014

Imagini din Sala Sporturilor Ploiesti

Anul acesta nu am reusit sa ajung pe la Sala Sporturilor din Ploiesti, desi este locul in care eu ma simt foarte bine, unde ma relaxez imediat. Un loc plin de verdeata, de flori, de oameni, un loc unde gasesti cea mai buna inghetata (iaurt cu fructul pasiunii).
Este adevarat ca am fost foarte ocupata in aceasta primavara, la fel cum adevarat este ca nu am simtit ca ar fi primavara, din cauza ca este mult prea frig afara. Am impresia ca nu se va mai incalzi in vecii vecilor in tara asta, ca voi umbla cu pulover pe mine chiar si in luna iulie.

Avand atat de putin timp liber si nostalgia locurilor pe care le-am strabatut in pas de plimbare inca de cand eram copil, astazi mi-am aruncat o privire pe niste poze mai vechi, facute in vara anului 2013 in Sala Sporturilor din Ploiesti. Mi-am propus sa imi fac timp in weekend sa dau o fuga pe acolo, sa vad cum arata in aceasta perioada si sa vad daca s-a deschis toneta de inghetata. Imagini:












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu