marți, 29 aprilie 2014

Felicitare cu peisaj de iarna

Nu pot uita frumoasele felicitari pe care le cumparam, mesteream handmade sau primeam cand eram copil, pe vremea cand frumos insemna altceva fata de ceea ce inseamna astazi frumos. Sunt foarte multi ani de cand nu am mai vazut o felicitare care sa arate cu adevarat bine, sa ilustreze intr-un mod simplu si clar ideea de iarna
si asta ma face sa ma intreb cand mi-am pierdut entuziasmul, de ce nu fac in continuare felicitari care sa incante ochiul copilului, al omului de rand, al celor nostalgici si, de ce nu, chiar si pe al celor care astazi par sa aprecieze chestii ce mie mi se par urate.

Am gasit intamplator pe internet poza unei felicitari cu un peisaj de iarna si datorita ei mi s-au trezit aceste amintiri. Cam asa aratau felicitarile de iarna pe care le faceam eu, asa aratau si cele pe care le primeam. Zambesc amintindu-mi ca spargeam globuletele de sticla si pisam cioburile pentru a face rost de praful sclipitor ce trebuia lipit pe felicitare. Ce ar fi sa incerc o revenire?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu