miercuri, 16 aprilie 2014

Farmacie online

Cu fiecare zi ce trece invatam cum sa ne usuram singura viata pe care o primim la nastere, cum sa ne protejam sanatatea, desi suntem inconjurati de tot felul de virusi, de pericole vazute sau nevazute si cum sa ne rezervam tot mai mult timp liber pentru a simti ca traim frumos si bine.
Tehnologia tot mai avansata ne ajuta sa scapam de munca fizica care ii epuiza pe inaintasii nostri, sa economisim timp si bani. Intretinerea sanatatii nu mai este un lux, ci un drept al fiecarui om care traieste pe aceasta planeta. O alimentatie sanatoasa, diverse medicamente de intretinere, care nu se elibereaza pe reteta, dar si eliminarea stresului, ne pot ajuta sa fim sanatosi pana tarziu, in toamna vietii.

Eu am invatat sa imi economisesc fiecare clipa, atunci cand este posibil, oferindu-mi astfel mai mult timp liber pentru a-mi hrani pasiunile, pentru a ma relaxa si a petrece clipe minunate alaturi de familia mea, de prieteni, de colegi sau chiar de una singura. De exemplu, in zilele aglomerate, reci, ploioase, cand ninge sau cand este canicula, atunci cand nu am chef de iesit din casa sau am prea multa treaba, prefer sa imi comand diverse produse cosmetice de calitate si medicamente care se dau fara reteta comandand de la o farmacie de incredere, care imi livreaza imediat produsele cumparate, in siguranta, prin curierat rapid.

Ce sens are sa pierd vremea la cozile din farmaciile orasului, daca nu am nici o urgenta medicala si nici retete de la medic? Nu e mai simplu sa imi comand online si sa astept in casa curierul, citind sau discutand cu familia mea, udand florile si scriind pe blog? Chiar de curand mi-am comandat diverse creme nutritive, gel de curatare, coldrexul care ne scapa de raceala si care este nelipsit din casa noastra,  pastile contra durerilor de tot felul (astea nu trebuie sa lipseasca din nici o casa), pasta de dinti si periute de cea mai buna calitate, dar si doua borcane de miere, toate de la farmacia online spre care am pus mai sus link.

Cat timp as fi pierdut eu intr-o farmacie de cartier pentru a le cumpara? Cati oameni bolnavi ar fi asteptat in spatele meu la coada pentru a-si lua medicamentle recomandate de medic, bombanind in barba? Va spus sigur ca am castigat niste reduceri la cumparaturi si foarte mult timp, pe care l-am folosit pentru a scrie pe blog, pentru a mai bea o cafea si a baga la spalat niste rufe ce isi asteptau randul de doua zile. Are cineva curaj sa spuna ca tehnologia tot mai avansata si metodele de cumparare online nu ne sunt de ajutor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu