marți, 5 mai 2015

Caut un loc nou

Caut un loc nou. La soare. M-am plictisit de cel in care vietuiesc acum. Probabil s-a schimbat el. Sau poate firea mea e schimbatoare. M-am plictisit de locuit intr-un virtual unde nu exista decat doua soiuri de oameni: cei atat de siroposi in vorbe, incat ma fac sa dau in diabet, si cei care si-au facut un mod de viata din a contrazice tot ceea ce le iese in cale. Deodata, cu foarte mici exceptii, facebook mi se pare cel mai plicticos loc de pe pamant. Daca nu ar fi blogul si grupul infiintat de Matilda, probabil as sterge de pe fata pamantului contul de facebook si mi-as muta viata oriunde in alta parte. Nu, nu pot spune ca imi petrec timpul pe fb, ci doar ca astept uneori noutati interesante, discutii care sa ma stimuleze, orice altceva in afara de certuri pentru toate prostiile si pupici incarcati de ciocolata. Facebook era oaza mea de relaxare, locul unde intram cand oboseam. Acum, dupa ce scriu, imi vine sa fug in pustiu, satula de porcariile cu care ma intampina marea noastra retea de socializare, unde nimeni nu socializeaza cu adevarat.
Bine ca de doua zile nu mai pot vedea notificarile... Abia acum imi dau seama cat timp liber am primit cadou de la un facebook defect. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu