duminică, 30 martie 2014

Laptop rosu, o frumusete

L-am vazut la o prietena zilele trecute... Trona pe biroul ei, alaturi de o zambila alba si o cana mare de cafea... Un laptop rosu, Toshiba, o frumusete, de care orice om
care are un strop de simt estetic se indragosteste iremediabil. Prietena baiatului meu a facut ochii mari, apoi a inceput sa sara prin casa, jurand ca din primul ei salariu isi va cumpara unul identic, daca nu se vor vinde toate pana atunci. 

Mi-am si imaginat-o muncind de zor, calculand zilele pana la salariu, punand bani deoparte din ceea ce ii dau parintii, facand tot ce poate pentru a intra in posesia acestei bijuterii, despre care am aflat ca au urmatoarele caracteristici: Laptop Toshiba Satellite L850-1HP (Intel Core i5-3210M, 15.6inch, 4GB, 640GB, AMD Radeon HD 7670M@2GB, USB 3.0, HDMI, Windows 8 64-bit, Rosu.

Baiatul meu, atent mai mult la detaliile tehnice decat la aspect, spune ca si-ar cumpara si el unul, sa aiba ceva in plus in comun cu prietena lui. Daca as avea astazi bani, mi-as comanda si eu unul, sa fiu in ton cu ei... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu