duminică, 30 martie 2014

Cele mai frumoase invitatii de nunta

Cel care a avut geniala ideea de a inventa invitatiile de nunta ar merita sa primeasca o statuie de aur, in mijloc de univers. Cum am fi anuntat noi prietenii si rudele ca ne casatorim,
daca nu ar fi fost frumoasele si elegantele invitatii de nunta?


sursa foto

Va puteti imagina cum ati fi batut din poarta in poarta, cum ati fi incercat sa vorbiti cu prietenii intre un joc de rummy si spalatul vaselor, daca nu ati fi dispus de invitatii de nunta atent lucrate?


sursa foto
Tin minte ca eram copil si uneori, cand eram cuminte, mama imi permitea sa privesc, alaturi de ea, invitatiile de nunta pe care le colectionase de-a lungul timpului, invitatii primite de la prieteni, colegi sau rude care se casatorisera. Le atingeam cu retinere, de teama sa nu le stric frumusetea si gingasia cuprinsa intr-un spatiu atat de mic si de bine lucrat.

Visam la ziua in care m-as fi maritat, la invitatiile de nunta pe care le-as fi trimis prietenilor. Stiam ca vor fi cele mai frumoase invitatii de nunta, ca fetele ma vor invidia pentru ele. Acum, dupa atatia ani, ma gandesc la faptul ca nu mai este chiar mult timp pana cand voi avea ocazia de a visa iar la invitatii de nunta, de aceasta data la cele pe care baiatul meu si prietena lui le vor alege pentru a-si anunta colegii ca urmeaza sa se casatoreasca.



sursa foto
Presimt ca vor urma ceva ”certuri”, ca intre indragostiti, pentru ca fiul meu, oricand am incercat sa il temperez, nu a vrut sa isi schimbe caracterul. Atunci cand considera ca un lucru este frumos, toata lumea trebuie sa spuna ca el, sa ii dea dreptate. Deja surad ideii de a vedea cum biata fata va accepta ca el sa aleaga cele mai frumoase invitatii de nunta. Pe de alta parte, nu am de unde sa stiu daca nu cumva, indragostit fiind, ii va da fetei mana libera, sa aleaga ea ceea ce i se va parea a fi cele mai frumoase invitatii denunta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu