joi, 14 mai 2015

Casa rosie din Ploiesti

Nu e ploiestean sa nu cunoasca bine casa rosie asezata aproape de intersectia de la nord. Cand eram copil imi imaginam ca acolo locuiesc niste oameni foarte fericiti, care zambesc mereu. In mintea mea se forma imaginea unor copii carora nu le lipsea nimic si care se puteau mandri ca au cea mai frumoasa si mai vesela casa din oras. Mare mi-a fost dezamagirea cand am mai crescut si am aflat ca acea casa rosie este de fapt sediul Electrica, locul unde adultii merg sa isi plateasca facturile. Ceea ce imi imaginasem eu nu avea nici o legatura cu realitatea. Acolo nimeni nu zambeste. Casierele sunt mereu grabite, incruntate, nervoase, iar platitorii sunt negri de suparare cand vad cat de repede li se goleste portofelul. Dar casa ramane in continuare frumoasa, in continuare zambeste trecatorilor si probabil in continuare pacaleste mintile inocente ale copiilor, facandu-i sa creada ca in interior e o lume de basm. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu