marți, 19 mai 2015

Cantare electronice de la comenzi.ro

Ma pot lauda ca am avut o copilarie fericita. Nu mi-a lipsit nimic si am invatat de mica sa ma bucur de fiecare clipa a vietii. Cu toate astea, exista in copilaria mea si un punct intunecat, pe seama caruia ma amuz si o tachinez pe mama ori de cate ori se iveste ocazia. Nu s-a priceput niciodata sa faca prajituri. Noi, copiii, mancam prajituri de cofetarie sau, in zilele fericite, prajituri facute de prietenele bunicii mele. Cand ne-am mai marit, am pus mana pe cartea de bucate si ne-am decis sa ne facem singure dulciuri. Din nefericire, din bucataria mamei mele lipsea ceea ce era mai important: un cantar electronic, fara de care prajiturile sofisticate nu ies ca in reteta. Pe atunci nu exista internet, nu existau magazine online si nu stiam de unde as putea gasi cantare electronice cu ajutorul carora sa cantaresc si sa pregatesc minunatele prajituri la care visam in fiecare zi. 


Anii au trecut, eu am crescut si am invatat ca anumite prajituri pot fi preparate si fara ajutorul cantarului electronic de bucatarie. Apoi am devenit mama si am inteles ca un asemenea cantar chiar nu trebuie sa lipseasca din casa unei femei. Medicii pediatri recomanda clar ca anumite alimente sa fie oferite copilului incepand de la o anumita varsta si neaparat in anumite cantitati. Mi-am procurat un cantar electronic prin intermediul unei prietene. L-am avut pana anul acesta, cand si-a dat obstescul sfarsit. Cautand sa imi cumpar altul, am dat peste site-ul comenzi.ro, care comercializeaza diverse feluri de cantare electronice. Nu mai am bebelus in casa, copilul a crescut, insa tot cantaresc anumite alimente cand fac prajituri. Mai nou, de aproape o luna, ca sa fiu mai exacta, una dintre prietenele mele ma roaga zilnic sa ii cantaresc ba o felie de branza, ba un mar, ba o bucatica dintr-un piept de pui. Probabil ati ghicit deja ca tine o noua cura de slabire si vrea sa stie exact ce si cat sa manance, sa cantareasca alimentele

Sa va mai spun ca ma distrez pe seama ei si o rog mereu sa nu vina cu vreo foaie de salata sa o cantaresc? Sa va mai spun si ca ma invidiaza pentru faptul ca imi permit sa mananc orice, oricat, oricand, fara sa ma ingras? Nu, va voi spune doar ca urmeaza sa isi comande un cantar electronic pentru a scapa de glumele mele proaste si de calvarul de a veni la mine in vizita pentru orice aliment care trebuie cantarit. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu