marți, 22 septembrie 2015

Reparatie display samsung

Ai nevoie de reparatie display samsung si nu stii incotro sa o iei? Ai nimerit in locul potrivit. Cu un singur clic pe linkul din prima propozitie ajungi chiar la firma care are cele mai bune preturi la inlocuire display (touch + sticla) iphone - 650 ron pt iphone 6+ (manopera este inclusa), ba chiar monteaza si folii de protectie. Este vorba despre firma care se afla la adresa de internet www.SmartMobitel.ro si care isi are sediul fizic in Bucuresti. Oricine are nevoie si doreste poate merge direct la sediu (Smart Mobitel, Strada Prelungirea Ghencea, nr. 73D, Sector 6, Bucuresti) sau isi poate trimite gadgetul in service prin curier cu confirmare de primire, daca locuieste intr-un alt oras sau daca, din diverse motive, nu poate ajunge la sediul firmei. Spre deosebire de alte firme, Smart Mobitel ofera un timp mediu pentru reparatie display de numai 24 de ore, iar pentru decodari totul se rezolva pe loc. Oricine merge cu telefonul stricat la sediu primeste gratuit diagnosticul, lucru care mie mi se pare foarte bun.


Legat de reparatii la display de samsung, sa va povestesc o intamplare de demult, din vremea cand fetita prietenei mele avea vreo 14 ani, varsta ingrata, cand copilul devine adolescent si tine cu tot dinadinsul sa iasa in evidenta in fata celorlalti. Pusese fata ochii pe un baiat de prin vecini si incerca sa il impresioneze prin orice mijloace ii erau la indemana. Intr-o zi am decis sa iesim la iarba verde, intr-o plimbare. Am urcat pe dealuri, am strabatut paduri, am inotat intr-un lac, am adunat cirese. Cu cateva zile in urma plouase si drumul era alunecos, motiv de distractie pentru noi toti, caci la un moment dat nici nu se mai stia ce culoare aveau hainele cu care eram imbracati. Trecand peste o garla prin satul unde se intamplau toate astea, fetita prietenei mele a vrut sa faca pe interesanta, sa arate ca pentru ea banii nu sunt o problema, ca doar maica-sa lucra prin strainatate. Facand pe suparata din cauza ca pierduse semnalul si nu putea trimite un sms, copila a luat telefonul samsung de ultima generatie, abia primit cadou, si a dat cu el de pamant.

Nu s-a stricat, dar i-a dereglat display-ul, motiv pentru care si-a primit portia binemeritata de cearta de la mine si de la mama ei. In orasul nostru nu am gasit nici o firma care sa il repare, asa ca m-am vazut nevoita sa il trimit prin curierat rapid la Bucuresti, caci numai acolo se efectuau reparatii display samsung. Va las pe voi sa va imaginati cat am bombanit-o pe copila si cat timp a fost pedepsita sa umble fara telefon pentru a-si invata lectia. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu