luni, 28 septembrie 2015

Bulion de rosii bio in Cosul de Legume

Cred ca este primul an din viata mea de femeie maritata cand nu mai pierd ore intregi plimbandu-ma prin piata, cand nu mai car plase incarcate cu legume, cand nu mai robotesc zile intregi prin bucatarie pentru a pregati diverse conserve pentru iarna ce urmeaza sa vina. Asta nu inseamna ca nu voi avea bulion de rosii pentru a colora mancarurile, nici ca nu ma pricep sa caut pe internet retete de bulion tot mai sofisticate si mai apetisante. Nu. Pur si simplu am descoperit ca este mult mai simplu, mai comod, mai ieftin si mai usor sa imi umplu Cosul de Legume direct de la cei care se pricep bine la asa ceva si care au grija ca fiecare produs in parte sa aiba valoare nutritionala mare. De ce sa imi pierd eu timpul in bucatarie, cum am facut atatia ani, cand in "Cosul de legume culese pe alese" (clic pe primul link din articol) pot gasi oricand suc de rosii mereu proaspat, facut din rosii proaspete crescute natural, fara aditivi si conservanti, rosii in bulion si chiar bulion de rosii? De ce sa transpir muncind, cand la un clic distanta e site-ul de unde pot comanda totul fara sa depun vreun efort? 


Dupa cum unii dintre voi stiu deja, exista o bacanie online unde fructele si legumele sunt bio, unde exista tot felul de conserve preparate in conditii de igiena stricta si mai ales fara pic de aditivi si conservanti. Pentru cei care inca nu au aflat, vreau sa spun ca octombrie a adus bogatie in Cosul de Legume, ca s-a umplut camara cu bunataturi ce vor umple mesele cand zapada va acoperi pamantul. In acest secol mult prea grabit, ce sens are sa ne pierdem vremea in bucatarie, asa cum faceau bunicile noastre, cand am putea face lucruri mai placute si mai importante, lasand pe seama celor priceputi conservele? Nu stiu voi, dar mie mi se pare ca pe masura ce inaintez in varsta timpul parca se contracta, parca imi ramane tot mai putin pentru toate cele cate as vrea sa le fac. Am invatat sa nu il mai irosesc cu activitati grele, sa profit de ceea ce internetul a adus bun in viata oamenilor, am invatat sa il pretuiesc cum se cuvine si sa nu mai risipesc nici o secunda. 



Comandand bulion de rosii si alte produse de la Cosul de legume, scutesc mult timp si energie, ofer familiei mele fructe si legume bio, am camara intotdeauna plina si imi raman atat de multe ore in care sa ma ocup de ceea ce imi face cu adevarat placere. Sotul meu imi tot spune ca trebuie sa fac un curs de bucatar, ca ar fi pacat sa nu invat lucruri noi despre gatit, daca tot am produse de cea mai buna calitate in casa. Eu ii spun ca nu este nevoie, atata timp cat cosul de legume este plin cu gogosari in otet si castraveti in otet, iar internetul e plin de retete explicate bine, cu ajutorul carora se poate descurca in bucatarie chiar si un novice. De ce Cosul de legume? Pentru ca au principii de viata sanatoase si le urmeaza intocmai:

-Alimentatie sanatoasa
-Productie ecologica, sustenabila si responsabila
-Gust si aport nutritional
-Consum local si sezonier
-Informatie corecta si transparenta
-Relatie apropiata cu clientii si comunitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu