miercuri, 2 septembrie 2015

Ploiesti, un blog nou

Visam de mult timp sa imi fac un blog unde sa postez doar chestii legate de orasul in care imi traiesc mare parte din viata, Ploiesti. Mi-am tot gasit scuze pentru a amana, m-am tot intrebat la ce va folosi un asemenea blog, am tot asteptat momentul potrivit. Care era acel moment? Habar nu am. Astazi, din senin, in timp ce postam pe blog poza cu luleaua turcului, un freamat neasteptat m-a impins sa intru pe blogger si sa deschid phploiesti (nu aceasta este adresa pe care am vrut-o, insa m-am trezit tarziu, dupa ce "mi-au furat" altii numele), un blog nou, pe care deocamdata nu am scris decat un articol scurt. Cand voi mai avea timp si pentru el, nu stiu. Important este ca va fi acolo si ma va astepta cuminte, in vreme ce eu
imi voi vedea de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu