marți, 3 februarie 2015

Parfumuri de calitate

De-a lungul intregului an avem ocazia de a oferi de multe ori celor dragi cadouri, caci o zi onomastica, o aniversare, o petrecere, iar mai nou, simpaticul halloween sau dulcele si iubitorul Valentine-s Day, adus de peste mari si tari. Ce incantare sa vezi bucuria din ochii celor dragi atunci cand isi desfac darurile primite! Si cat de fericiti sunt daca printre cadourile primite gasesc parfumuri de calitate, pe care sa le foloseasca tot anul, eventual prin rotatie, in functie de o multime de factori. Unul dintre verii mei are trei fete, despre care eu am mai povestit candva pe blog. Lor imi este cel mai drag sa le ofer parfumuri de calitate. Sunt asa tinere, asa fragede si asa cochete, ca ma topesc de placere vazandu-le cum testeaza fiecare parfum in parte, cum isi schimba pana si rochitele pentru ca parfumul sa se potriveasca perfect. 


Eu nu m-am priceput niciodata foarte bine la parfumuri, nu am stiut cum sa le folosesc, poate si pentru ca atunci cand aveam 20 de ani nu am avut ocazia de a gasi nicaieri informatii despre acest domeniu, dar am avut grija sa le povestesc nepoatelor mele despre una dintre doamnele cu care am lucrat candva. Aceasta doamna isi facuse in dormitor o adevarata colectie de parfumuri de calitate, sortate in functie de arome, caci sustinea o teorie ce ma incanta: fiecare parfum se potriveste unei anumite tinute, unui anumit eveniment, unui anumit tip de om. Mie imi placea si am dat teoria mai departe nepoatelor mele, fete inteligente si cochete, care acum au devenit experte in alegerea parfumurilor. Mie nu imi ramane decat sa trag cu urechea la ceea ce vorbesc, apoi sa le cumpar parfumurile la care fiecare viseaza, pentru a le putea vedea fericite si bine parfumate. 

Cand nu stii ce sa ii oferi cadou iubitei de Sfantul Valentin, de 1 Martie, de ziua ei de nastere sau chiar asa, fara un motiv anume, consider ca o privire aruncata prin magazinele ce comercializeaza parfumuri te va edifica imediat. Pentru a nu pierde timp pretios cu cautarile, ideal ar fi sa folosesti internetul, caci e plin de parfumuri de calitate, descrise pana in cel mai mic amanunt. Multi se impiedica in aceste descrieri, caci nu sunt familiarizati cu impartirea aromelor. Trebuie sa stiti ca notele de varf sunt cele care se simt primele, imediat dupa ce parfumul a fost pulverizat pe piele. Notele de mijloc isi raspandesc aromele putin mai tarziu, la o jumatate de ora sau chiar mai mult dupa ce parfumul a fost folosit, iar notele de baza sunt cele care raman sa domine mult timp pe piele. La un parfum de calitate notele de baza se simt chiar si dupa cateva zile, ba mie mi s-a intamplat cu anumite parfumuri sa isi pastreze aromele chiar si dupa ce am spalat hainele purtate cand am fost parfumata cu respectivul parfum.

Voi ce le mai oferiti cadou celor dragi, in afara de parfumuri de calitate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu