Dupa cum stiu deja multi dintre cei care ma citesc zilnic, in urma cu cateva luni, imediat ce a venit frigul, am descoperit ca centrala noastra termica nu mai functiona in parametri normali, lucru ingrijorator pentru oricine s-ar fi aflat in situatia noastra. Fara sa mai stam pe ganduri, am chemat un specialist care sa ne spuna ce are centrala si, daca putea, sa o si repare. Dupa o consultatie facuta in fuga (dupa cum mi s-a parut mie), omul a descoperit ca se defectase pompa, iar placa electronica dadea semne ca nu va mai avea viata lunga. Dupa calcule si socoteli :D am descoperit ca reparatia centralei termice ne costa cu doar cateva sute de lei mai putin decat una noua. Ar fi fost o nebunie sa investim intr-un lucru vechi, in loc sa cumparam unul nou.
De la gand la fapta am trecut intr-o clipa, caci in casa era deja frig si se anuntau temperaturi tot mai scazute, asta ca sa nu mai amintesc de apa calda pe care o aveam tot prin intermediul centralei termice. Ne-am aruncat un ochi pe internet, cautand o centrala ca a noastra, ca sa nu fim nevoiti sa facem modificari la tevi sau la gura de aerisire. Vazand ca exista, ne-am spus ca ideal ar fi sa mergem direct in magazinul fizic, sa o putem vedea si sa o luam acasa fara sa mai asteptam curierul. Mers la magazin, vazut, placut, cumparat, intors acasa, toate in maxim o ora. Ehe, uite ca se poate sa rezolvi lucrurile imediat, ne-am spus noi, fericiti.
Nu a durat mult fericirea. Am observat ca la noua centrala gura de aerisire era pozitionata undeva in lateral, lucru care ar fi ingreunat montarea, din cauza ca vechea centrala avea gura de aerisire pe mijloc. Neatentia din magazin ne-a costat timp, bani si nervi. Ne-am intors cu un taxi la magazinul de unde cumparasem centrala termica, insa seful de raion nu a vrut sub nici o forma sa o schimbe, desi eram dispusi sa platim in plus si in nici un caz nu ne ceream banii inapoi. Noi doream doar sa cumparam o alta centrala, mai scumpa, dar care sa se potriveasca nevoilor pe care le aveam. Dupa aproape doua ore de discutii, dupa ce sotul meu mai avea un pic si il lovea pe nerusinatul care tipa la noi si care spunea ca indiferent de politica magazinului, noi nu vom putea schimba centrala decat peste cadavrul lui, ne-am intors acasa.
A doua zi am facut sesizare la firma, pentru ca un asemenea comportament nu era de iertat. In mai putin de o jumatate de ora ni se rezolvase problema si ni se cerusera mii de scuze, ba chiar fuseseram anuntati ca respectivul sef de departament nu va mai avea ocazia, in firma lor, sa se mai poarte asa cu clientii. Ce invataminte am tras din aceasta poveste absolut reala? Ca nu trebuie sa ne lasam calcati in picioare de vanzatorii care cred ca pot jigni si deranja clientii. Ca nu-i musai sa mergi intr-un magazin fizic pentru a studia si comanda centrale termice. Ca uneori o comanda facuta pe net iti rezolva problema mai rapid decat daca te deplasezi tu cu taxiul la magazin.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu