vineri, 9 ianuarie 2015

Ma simt in elementul meu scriind

Ma simt in elementul meu scriind. Am senzatia ca in acest fel eliberez toti demonii ce imi dau tarcoale si tot asa imi pot face ordine in ganduri. Cel mai simplu mi se pare sa scriu in asa fel incat sa inteleaga doar cei care sunt implicati/vizati (sau poate nici ei). In anii trecuti credeam ca este cel mai greu lucru din lume, iar astazi cred ca nimic nu este mai usor. Ridicam uimita privirea spre cei cativa bloggeri pe care ii stiam ca scriu ermetic, de neinteles pentru restul muritorilor, si imi doream sa pot scrie macar o fraza in asa fel incat sa para rupta de banalul cotidian, sa lase macar impresia ca nu poate fi descifrata usor.


Acum ma amagesc cu iluzia ca pot scrie asa. Asta imi da curajul de a incerca iar, si iar, caci mi-e bine cand pot scrie despre ceea ce ma doare fara sa imi pun masti si fara sa caut anonimatul. Stiu, este o lama cu doua taisuri, insa am decis sa imi asum senina acest "risc". Stilul ermetic poate indeparta cititorii unui blog, satui de efortul facut pentru descifrarea unor texte care nu le transmit nimic, mai ales daca sunt cititori vechi si au fost obisnuiti cu un alt stil. Nu consider ca este o incercare de indepartare a lor, nici nepasare fata de asteptarile pe care le au, ci doar o evolutie fireasca, dorita, chiar necesara uneori. 

De multe ori mi-am descarcat nervii pe blog fara ca cititorii mei (o parte dintre ei) sa para ca isi dau seama de asta. Nici macar nu mi-a pasat daca mesajul meu a ajuns la cine trebuia sa il citeasca. Pentru mine, important a fost ca mi-am putut descarca povara, ca mi-am putut elibera sufletul de suparare si am putut merge senina mai departe. Am scris uneori in graba, tastand apasat, eliberator, cu toate ca ma bantuiau ganduri nerostite, antagonice. Ba aveam impresia ca textul este mult prea transparent, ba ma gandeam ca nici cu traducerea in fata cei vizati nu vor pricepe supararea mea. Acum sunt convinsa ca nu a inteles nimeni ce am vrut sa spun cand am scris ca alternosphera se afla intr-un aerian hamac. O fi bine, o fi rau? :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu