miercuri, 9 iulie 2014

Reduceri de pret la televizoare

Televizor cu pret redus. Cine nu si-ar dori sa prinda o asemenea oferta, atunci cand se decide sa achizitioneze un televizor nou? Eu una stiu sigur ca as profita fara sa stau pe ganduri, asa cum am facut si cand mi-am cumparat televizorul pe care il am acum, desi atunci a fost mai mult intamplare si mai putin informatie reala. 


Am intrat in magazin (in acea vreme nu comandam online, caci nu stiam prea bine cum se procedeaza), am ales televizorul dorit, am scos banii din portofel si am vrut sa platesc. Intr-o inspiratie de moment, am intrebat vanzatorul daca firma ne face vreo reducere pentru ca achizitionam un obiect scump cu bani lichizi. Rosu la fata (probabil convins ca stiam de ofertele lor, ceea ce nu era adevarat), mi-a spus ca am dreptul la o reducere procentuala, bani cu care am cumparat, tot de acolo, un scaun ergonomic de birou. :)

Daca sunteti in cautarea unui televizor nou si doriti sa prindeti o reducere buna, puteti intra pe linkul de afiliere de mai sus. El va va duce direct in locul potrivit, de unde va puteti alege obiectul dorit. Cel mai ieftin televizor cu pret redus in aceasta perioada arata cam asa si costa mai putin de 700 lei:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu