miercuri, 16 iulie 2014

Colaborarea cu e-advertising

Pe vienela.ro am scris de curand cateva cuvinte despre monetizarea blogului, despre cum poti face bani in online, dar si despre faptul ca atunci cand ai prea multe reclame pe blog, indiferent ca sunt sub forma de bannere, linkuri de afiliere sau advertoriale, risti sa ramai fara cititorii fideli, fara prietenii virtuali. Astazi m-am gandit ca povestea poate continua pe acest blog, ca o lectie pentru cei care sunt la inceput de drum la partea cu monetizarea blogului
si inca nu stiu incotro sa o apuce pentru a incepe.

Aveam blog de vreo sase luni atunci cand am fost, pentru prima data, contactata de o firma ce dorea un advertorial pe blogul meu. L-am scris cu teama, cu emotii mari, cu sudoare, as putea spune. Oare va fi multumit? Abia dupa acest prim articol platit am prins putin curaj si m-am inscris pe platforma e-advertising, locul din care, de-a lungul timpului, am castigat multi bani, dar in primul rand experienta in scrierea advertorialelor, curajul de a transforma o reclama in poveste si o poveste in reclama.

Aveam libertate aproape deplina in scrierea advertorialelor, lucru care imi usura mult munca. Trebuia doar sa respect minimele cerinte, cele legate de tema articolului si de plasarea linkului pe o ancora data. Dar ce este o ancora si cum se pune link spre ea? ma framantam eu de zor, caci aceste notiuni imi erau straine. Fara sa stau pe ganduri, am cerut lamuriri si ajutor chiar de la cei ce se ocupa de administrarea platformei. Cunoasteti acel sentiment de bine, de multumire, pe care orice om il simte in clipa in care vede ca este ajutat cu rabdare si pricepere, ca este ghidat pas cu pas pe un drum ce parea greoi?

Ei bine, asta am simtit eu inca de la prima colaborare cu platforma e-advertising, platforma ce se ocupa in primul rand cu optimizarea site-urilor prezente in online. Mi-a fost oferit suport tehnic ori de cate ori am avut nevoie, am invatat multe despre optimizare, despre linkuri dofollow si nofollow, despre cum trebuie scris un advertorial, am castigat bani. Acum, probabil ca ma veti intreba cat sunt de corecti cu banii, caci asta ne intereseaza pe toti cei ce am decis sa ne monetizam blogul, sa facem bani cu el. 

In privinta banilor, vreau sa subliniez faptul ca nici macar o data nu s-a intamplat sa existe intarzieri. In clipa in care bloggerul a strans suma minima necesara (suma care chiar este minima - 50 lei), poate cere retragerea banilor, alegand si modalitatea prin care doreste sa ii primeasca. Plata se face intotdeauna in zilele de marti si intotdeauna se respecta termenul, deci in aceasta privinta nimeni nu trebuie sa isi faca griji. Pe platforma e-advertising se lucreaza numai cu contract, bloggerilor li se platesc darile catre stat, totul este legal, simplu si foarte clar. 

Asadar, daca sunteti la inceput de drum cu blogul, daca doriti sa castigati un ban cinstit scriind, nu v ramane decat sa dati un clic pe linkul de mai sus si sa incepeti colaborarea cu firma e-advertising. 

2 comentarii: