marți, 26 aprilie 2016

Oferte sejur Creta Grecia 2016

Oferte Sejur 2016 in Creta Grecia au inceput de mult sa apara. Eu, ca in fiecare an, imi fac socoteli si planuri, in speranta ca pana la urma voi gasi pe undeva o bruma de timp liber si pe card niste bani de care sa ma pot lipsi pentru a-mi oferi cateva zile de relaxare intr-una dintre cele mai frumoase insule ale lumii. Stiu exact ce haine mi-as baga in geanta, cu ce parfum m-as parfuma, ce fel de poze as face, insa nu stiu cand va veni vremea sa imi petrec un sejur Creta Grecia. De exemplu, anul 2016 incepuse fara ca noi sa avem vreun plan in afara de a ne plati la timp facturile, de a umple frigiderul la salariu si de a hrani cum se cuvine cainele si pisicutele. Cu nici o luna inainte de Pasti ne-a venit ideea de a schimba parchetul din sufragerie si de a pune in loc gresie care sa imite parchetul si care sa fie mult mai usor de curatat. Am reusit sa o cumparam, arata foarte bine asa cum sta ea pe hol, in pachete, insa ne-am luat inca o data la revedere de la Oferte sejur Creta Grecia. Urmeaza sachemam un mester care sa ne puna gresia, asa ca luna viitoare iar avem cheltuieli. In plus, ni s-a defectat si centrala. Va spun sincer ca imi vine sa las totul balta si sa imi ofer un sejur Creta Grecia, fara sa ma mai gandesc la nimic.

M-am saturat de ploaie, de frig, de cheltuieli mai mult sau mai putin neprevazute, de nevoia omului de a aduna cu ambele maini averi, in loc sa adune amintiri. Dar voi nu trebuie neaparat sa ganditi ca mine. Eu sunt ciudata familiei, cea care viseaza cai verzi pe pereti si care prefera sa renunte la rujuri, la fonduri de ten, la tinute extravagante si in schimb sa isi cumpere carti, sa rataceasca fara tinta pe poteci de munte, sa faca orice altceva decat sa investeasca in lucruri scumpe si (pentru ea) inutile. E drept, noi chiar aveam nevoie sa scapam de parchetul vechi si degradat pe care il aveam in sufragerie, asa ca am fost si eu de acord sa cumparam gresie. Insa acum parca regret ca nu am amanat putin momentul. As fi putut alege sa merg intai intr-o vacanta de cateva zile, sa am parte de un sejur Creta Grecia, sa imi incarc bateriile, sa ma bucur de soare, de apa, de nisipul cald, sa gust preparatele traditionale grecesti, sa ascult muzica, sa vizitez locuri despre care am citit in carti si abia apoi sa imi aranjez casa. :)

"Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines Romania.

TUI este viitorul, nu numai pentru servicii sigure si de calitate, dar mai presus de toate pentru individualitatea si diversitatea ofertelor."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu