miercuri, 6 aprilie 2016

Cadouri de tot felul

De-a lungul timpului mi-am oferit mie si altora cadouri de tot felul. Despre unele am scris pe blog (a se vedea cadouri pentru iubit), in vreme ce pe altele le-a ascuns, caci erau doar pentru sufletul meu. Odata la cateva luni imi fac cadou cate un nou blog. de ce, habar nu am. Dupa cum vedeti, nu reusesc sa imi fac timp pentru a scrie pe ele. Zac, saracele, in paragina, cu panze de paianjen pe la colturi. Dar panzele sunt frumoase. Pana si zeii le invidiaza. Le-as putea considera si pe ele tot cadouri, nu? Din pacate, nu mereu primesc daruri care sa imi placa sau care sa imi fie de folos. Atunci ma revolt si incerc sa iau masuri, sa nu se mai intample asa necaz deranjant. :p Acum fac acelasi lucru, chiar daca nu explic pe intelesul tuturor. Nici nu ar avea importanta pentru voi, dragi cititori, va jur. Tot ce trebuie sa stiti voi este ca inca mai traiesc, desi nu dau mereu semne pe blog. Si mai trebuie sa stiti ca puteti gasi o lista cu cateva cadouri pentru iubit daca dati clic pe linkul de mai sus. Veti ajunge pe un blog caruia i-am pus numele (atat de pretios si pretentios) blog de fashion, chiar daca el, bietul, nu e ceea ce pare sau, mai bine spus, nu respecta nici o regula si nu se aliniaza normelor nescrise ale blogurilor de fashion romanesti sau straine. 

Hai, va pup! Merg sa le ofer si altora niste cadouri de tot felul... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu