miercuri, 13 aprilie 2016

Amenajari interioare, accesorii de bucatarie si un uscator de rufe

Sa amenajezi un interior pare simplu la prima vedere, insa numai pana cand te apuci efectiv de asa ceva. Noi am inceput prin a zugravi prin bucatarie si prin baie. Am reparat apoi o aerisire de pe un hol. Am repus mobila la locul ei in bucatarie si mi s-a parut ca e cam golasa incaperea. Am cotrobait prin dulapuri, insa nu aveam prea multe accesorii de bucatarie care sa merite expunerea si nici nu voiam sa las bucataria prea simpla, fara nimic care sa ii dea culoare si acel aspect intim. Stiam ca pe homeX pot gasi o multime de accesorii, dar si alte obiecte utile in casa omului, asa ca am intrat pe  http://www.homex.ro/uscatoare-rufe/ si mi-am comandat un uscator de rufe, niste boluri frumos colorate, niste ustensile antiaderente si un set de tacamuri din inox. Da, acum pot spune ca bucataria mea a capatat culoare, ca arata mult mai primitoare, iar uscatorul de rufe isi face bine treaba. Mi-a lipsit mult acest obiect. Ma chinuaim sa ma urc pe cada pentru a intinde rufe la uscat. Daca voiam sa facem un dus, trebuia intai sa adun toate rufele. La fel si daca voiam ca baia sa arate mai spatioasa si mai luminoasa. Acum am scapat de grija aceasta.


Eu spun ca ar trebui sa ii multumim in cor celui care a avut stralucita ideea de a inventa aceste uscatoare de rufe. Sunt comode, usor de manuit, poti pune o multime de rufe la uscat intr-un spatiu mic. Un uscator de rufe e absolut necesar intr-un apartament, zic eu, mai ales daca apartamentul este ca al meu, fara geam in baie, doar cu o gura mica de aerisire. Poate veti rade, insa am obiceiul de a baga pe timpul noptii noul meu uscator de rufe in bucatarie. Las geamul deschis si dimineata imi gasesc rufele uscate si parfumate de aerul curat al noptii. Daca va bate gandul sa faceti ceva amenajari interioare, daca doriti accesorii de bucatarie sau daca aveti nevoie de uscatoare de rufe, incercati la homeX. site-ul unde personalul se ghideaza dupa sloganul "Pune-te in locul clientului". 
"Ne dedicam toate resursele pentru a satisface fiecarui client toate nevoile la cele mai inalte standarde, bazate pe o calitate foarte buna a produselor in conditii impecabile de confort. Ne-am dezvoltat in permanenta din dorinta de a satisface cele mai exigente si mai complexe dorinte ale clientilor nostri. O facem din pasiune, iar obiectivul nostru este sa imbunatatim procesele noastre pentru ca tu sa fii multumit."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu