joi, 28 ianuarie 2016

Rochie de ocazie din dantela pentru revelion

Cand eram copil, nimic nu imi placea mai mult decat perioada in care mama era plecata la serviciu, iar eu si sora mea ne faceam de cap acasa. Obisnuiam sa umblam prin sifonier, sa scoatem rochiile mamei, sa ne punem niste dresuri in cap pe post de par lung si sa cantam ca nebunele, imaginandu-ne ca suntem Angela Similea. Avea mama prin sifonier nu doar rochii simple cu care sa mearga la serviciu, ci si o multime de rochii de ocazie din dantela. Le folosise la nunti, la petreceri festive, la ocazii deosebite. Zilele trecute am vazut pe site-ul HelenBoutique o rochie de ocazie din dantela pentru revelion care mi-a amintit de mama si de copilarie. Mi-am dorit sa o comand, chiar daca revelionul abia a trecut si alte ocazii nu par sa se iveasca prea curand. Dar urmeaza in august nunta unei prietene, iar in octombrie o alta. Omul gospodar isi face iarna sanie si vara caruta, iar femeia isteata isi cumpara din timp rochie pentru nuntile prietenilor, mai ales daca le gaseste la niste preturi foarte bune. 


Adevarul este ca stiam de cateva luni de acest site. Imi povestise o prietena, apoi mi-am comandat si eu o rochie. Cred ca am povestit pe undeva despre faptul ca mi-a venit imediat pachetul si ca rochia arata exact ca in pozele de pe site. Acum, stiind ca totul este mai mult decat ok, imi voi comanda fara nici o grija rochii casual de purtat pe timp de zi de la HelenBoutique ori de cate ori voi avea nevoie sau cand voi gasi rochii de ocazie din dantela, care sa imi trezeasca amintiri. Imi pare rau ca nu am observat, printre zecile de rochii casual la care m-am uitat, si rochia de ocazie din dantela care seamana atat de bine cu cea pe care o avea mama candva, diferenta constand numai in aerul modern pe care croiala o da celei de pe site-ul HelenBoutique. Sunt convinsa ca mamei i-ar fi placut sa isi aminteasca de vremurile cand era sanatoasa, in putere, tanara, frumoasa si fericita. Dar sper sa stie ca m-am gandit la ea cand mi-am comandat una dintre acele rochii de ocazie din dantela si ca urmeaza ca luna viitoare sa imi mai comand inca una si, poate, vreo doua rochii casual pentru viata de zi cu zi. 




"www.helenboutique.ro este un magazin online cu haine de dama care a luat nastere in urma cererii clientelor si partenerilor nostri,devenind astfel mai usor de urmarit noile modele pe care le lansam pe piata saptamanal."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu