joi, 28 ianuarie 2016

Mobila de dormitor la comanda

In urma cu un an am renuntat la patul din dormitor. Era mult prea vechi, mult prea urat, mult prea enervant. Imi doream o canapea sau un pat de mijloc asa cum vazusem prin filme, cu toate ca stiam ca nu prea avem spatiu pentru asa ceva. Dar un pat de mijloc merge foarte bine si in orice alta parte a camerei, daca vrei si daca iti e bine asa, daca nu te simti obligat sa dai nimanui explicatii in legatura cu alegerile tale. Ne-am plimbat prin magazine. Am studiat zeci de oferte, am admirat o multime de paturi, dar nu l-am gasit pe cel ideal. Un prieten ne-a spus ca el are "mobila de dormitor pe comanda livrata chiar la mine in Constanta" si ne-a intrebat de ce cautam lucruri gata facute, cand am putea cere sa ni se faca mobila la comanda. Ideea nu era deloc rea. Noi stim cel mai bine care sunt dimensiunile potrivite, din ce materiale ne dorim sa fie patul sau orice alta mobila de dormitor. Dar cum sa procedam, ca doar nu mergem acum pana la mare pentru a vedea ce ne-ar putea oferi cei de la unican.ro? l-am intrebat pe respectivul prieten. Ne-a raspuns imediat ca firma are un sediu si in Bucuresti, ca ne-ar fi mult mai usor sa dam o fuga pana acolo.


Acum trebuie doar sa ne punem de acord in casa, caci e nebunie. Fiecare dintre noi are alta idee despre cum ar trebui sa fie mobila la comanda, despre cat de inalt, de lung si de lat ar trebui sa fie patul, despre ce culori ar trebui sa aiba si din ce materiale sa fie facut. Nu putem merge as la firma, nu? Trebuie intai sa gasim un numitor comun, daca vrem sa scapam odata de salteaua de pat intinsa pe jos, prin dormitor. Pana atunci, va recomand voua sa intrati pe site, http://www.unican.ro/category/mobilacasa/mobila-dormitor/mobila-dormitor-serie/, sa vedeti ce au in oferta si, de ce nu?, sa comandati daca va trebuie sau va place cate ceva. 

"Mobila la comanda este activitatea principala a companiei noastre .Unican este compania specializata in designul , productia si instalarea la standarde de inalta calitate a mobilei la comanda pentru bucatarii si pentru intreaga casa .Din anul 1998 de cand a fost infiintata, compania Unican a dezvoltat si implementat proiecte integrate demobilier personalizat. Filozofia noastra in design este mai degraba moderna , toate produsele noastre sunt create cu grija de designerii Unican pentru a oferi clientilor nostrimobila la comanda si amenajari in armonie cu stilul lor de viata . Reputatia noastra este construita pe design inovativ precum si pe clara intelegere a nevoilor clientilor nostri .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu