joi, 28 ianuarie 2016

Implanturi dentare de calitate

In fiecare zi imi propun sa ma trezesc mai curajos, insa dimineata imi dau seama ca nu am decat speranta ca maine va fi mai bine si imi voi putea invinge teama. Asa se intampla de ani buni, mai ales cand teama e legata de afectiuni stomatologice. Acest lucru ma face sa adresez cititorilor acetui blog o intrebare: oare exista multi oameni carora le este frica de dentist? Eu, unul, sunt foarte speriat de mersul la dentist si din aceasta cauza vara trecuta, in timp ce eram la munca, in vreme ce purtam o conversatie cu un client, am descoprit ca imi era tot mai greu sa pot dechide gura. Initial am crezut ca este o simpla raceala deoarece simteam, printre altele, o mica durere in gut. Dar la interval de aproximativ o ora am ajuns la spital de urgenta cu gura inclestata. Dupa consult, am fost trimis la sectia de maxilo-faciale cu un diagnostic ciudat, de crae nu mai auzisem: chisturi pline de puroi pe maxilarul inferior. La foarte scurt timp am fost operat si am scapat de problema, dar totodata si de vreo trei masele. Doctorul care m-a operat mi-a spus ca voi avea nevoie de niste implanturi dentare de calitate la pret decent si m-a sfatuit sa caut pe internet mai multe detalii. 


Acum am aflat de clinica Trident si tare mi-as dori sa imi fac implanturi dentare pentru a-mi rezolva complet si definitiv problema dentara. Am intrat pe site-ul lor, m-am documentat serios, am luat legatura cu cei de la clinica si am realizat ca raportul calitate - pret este de neegalat de catre alte clinici stomatologice. Este adevarat, clinica se afla in Bucuresti, dar ce sacrificii nu face omul pentru a fi sanatos si multumit? Imi povestea sotia mea ca are o prietena care tot la Bucuresti si-a rezolvat o problema dentara, asta dupa ce a aflat ca acolo putea alege intre aparate dentare ceramice, din safir sau incognito. De ce nu si eu, daca pot alege intre mai multe clinici? Tot cautand pe internet, am observat ca diferentele de preturi intre implanturi dentare facute la clinici stomatologice diferite sunt foarte mari. Inteleg ca acelasi lucru se intampla si cand vine vorba despre aparate dentare. Dar cine mai alege un pret mic, daca serviciile sunt nu foarte bune? Pana la urma, o lucrare dentara o faci pentru o viata, nu pentru cateva zile, asa ca merita sa investesti in ceea ce este mai bun. 




Iata care este viziunea celor de la Clinica Trident:
"Vrem sa fim o structura solida, care ofera clientilor experienta unei noi dimensiuni a profesionalismului. Seriozitatea de care dam dovada in exercitarea rolului pe care ni l-am asumat in domeniul sanatatii este completat de dorinta noastra de a trata cu respect si intelegere fiecare pacient.

Dorinta noastra este a asigura un cadru de sanatate, unde lucrurile sa se intample asa cum este firesc sa se intample in orice loc in care sunt tratati medical oameni: lucram cu responsabilitate si grija.

Vrem ca cei care ne trec pragul sa se simta in deplina siguranta. Inca de la bun inceput ne-am setat ca valoare etica sa facem tot ce ne sta in putinta. Suntem incantati ca putem sa facem acest lucru in fiecare zi."

Guest post scris de sotul Vienelei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu