joi, 8 mai 2014

Papusa Cleo de Nile

Acum cateva saptamani, intr-o calduroasa zi de aprilie, a fost ziua nepoatei mele, care a implinit 11 anisori. S-au adunat prieteni de-ai cumnatei mele, neamuri din toate colturile judetului, colegi de scoala si de serviciu, dulciurile au umplut copiii de fericire, iar jucariile pe care le-a primit au transformat pana si adultii in copii. In simplitatea noastra, eu si sotul meu i-am cumparat fetei o papusica oarecare,
niste carti de citit, o rochie alba, eleganta, si pampoane pentru parul ce ii coboara pana la mijloc. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca vom parea ”ruda saraca, fara imaginatie si neconectata la realitate” cu acest cadou.

Cei mai multi i-au oferit cadou jucarii din seria Monster High Picture Day, produsa de Mattel, despre care eu nici macar nu auzisem, in parte pentru ca am baiat, iar in parte pentru ca baiatul meu este mare si se joaca cu papusi reale, dintre care unele chiar arata ca in Monster High. :) Mi-a atras atentia una dintre papusi, papusa Cleo de Nile, o simpatica de 30 cm, ce vine la pachet cu un accesoriu jucarie, o perie de par si cartea de groaza. O clipa mi-am dorit sa fiu iar copil, sa ma pot juca in voie cu ea, sa ii aranjez parul, asa cum faceam odinioara, pe cand aveam si eu 11 ani, ba chiar sa citesc si cartea, pentru a afla mai multe despre aceasta papusica si povestea intregii serii.



Chiar daca, printr-o minune, m-as fi transformat in copil in acea zi, oricum nu m-as fi putut atinge de  frumoasa Cleo de Nile. Nepoata mea a inceput sa planga de fericire cand a vazut cadoul. Pur si simplu ii siroiau lacrimi pe obraz. Isi dorise atat de mult aceasta jucarie si acum era a ei. Nu i-a mai pasat de tort, de invitati, de petrecere, de nimic. O strangea fericita la piept si ii soptea vorbe calde, exact cum face o mama cand isi vede pentru prima data copilul. I-a aranjat hainutele, i-a dat sa manance din tortul ei plin de fructe si frisca, a servit-o cu suc, i-a cantat La multi ani, de parca ar fi fost ziua de nastere a papusii Cleo de Nile, nu a ei. 

M-a impresionat bucuria simpla a nepoatei mele, bucurie pura de copil si mi-am propus sa ii cumpar cat mai multe jucarii din aceasta serie, daca ele ii pot aduce asemenea emotii puternice. Nu stiam si inca nu stiu foarte multe despre povestea din spatele papusii Cleo de Nile, insa vreau sa ma documentez, pentru a putea discuta pe aceasta tema cu nepotica mea si cu colegele ei de clasa, care vin uneori pe aici. Am inceput prin a urmari un video antrenant, gasit pe youtube si chiar am fredonat melodia din Monster High. Voua cum vi se pare acest video?


Mai am in plan sa imi rezerv cateva ore in weekend pentru a-i face simpaticei Cleo niste haine cum au fetele din videoclip si chiar cateva accesorii ”monstruos” de dragute, cu care nepoata mea sa isi gateasca papusa si sa le faca invidioase pe celelalte fetite din bloc. Baiatul meu chiar se distreaza pe aceasta tema, spunand ca asa am sansa de a-mi deschide o afacere, daca hainutele vor iesi ca in povestea lui Cleo de Nile. Poate data viitoare pun pe blog si cateva poze cu ”creatiile mele Monster High”. Voi le cumparati copiilor jucariile pe care si le doresc, pe cele care sunt la moda si care aduc lacrimi de fericire in ochii copiilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu