marți, 13 mai 2014

Cele mai bune prajituri

Lauda de sine, nu miroase-a bine, spune un proverb... Nu va luati dupa el, copii! Probabil a fost inventat de un om care nu avea cu ce sa se laude, iar cei care erau tot asa s-au bucurat si au dus vorba mai departe. Uneori, lauda de sine miroase chiar bine, a prajituri bune,
dupa cum mi-am dat eu seama in aceasta seara.

M-a intrebat un prieten care este prajitura care imi reuseste cel mai bine. Am rememorat rapid, in gand, cateva dintre prajiturile pe care le-am facut in ultimul timp si am ajuns la concluzia ca sunt foarte talentata in bucatarie, atat de talentata, incat parerile sunt impartite dupa cum urmeaza:

-preferatele mele sunt prajitura inteligenta, prajitura cu visine si cea cu crema de lamaie.
-sotul si copilul adora placinta cu mere.
-sora mea spune ca salam de biscuiti ca al meu nu face nimeni.
-nepotul meu e convins ca cea mai buna prajitura din lume ramane cea cu foi pe fundul tavii, chiar si cand este umpluta cu o budinca oarecare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu