joi, 4 aprilie 2013

Kimonoul instelat

"Allen Preston nu stia ce sa mai creada. Fierbea. In definitiv, ce voia de la el acel om, care-l chinuia cu tot felul de intrebari, desi parea sa stie tot?! Avea impresia unui prizonier. Cineva ii legase mainile,
se pregatea sa-i fure si respiratia."

"Stimata doamna,
Vi s-a intins o cursa in rue Lincoln. Veti fi chemata la telefon si invitata acolo. Duceti-va. Faceti tot ce vi se cere, afara de un lucru: sa nu va dezbracati. Evitati cat mai mult sa ramaneti goala. Imi veti fi recunoscatoare.
Binevoitor."


"Cele patru morti misterioase- inecati in Sena- deschisera ochii lui Tom Sincler si-i dezvaluira un orizont intreg de fapte noi la activul criminalilor. Un dosar voluminos se adauga vechilor ticalosii ale lui Harry si Malvinei Pickleston. Toate aceste crime trebuiau catalogate si explicate. Aceasta va fi treaba judecatorului de instructie. Ceea ce avea de facut Tom Sincler era partea cea mai grea a afacerii: descoperirea si arestarea infernalei perechi."

"Pentru sanatatea mea morala, insa, pentru linistea mea, pentru loialitatea fata de Tom Sincler, eu nu sunt tinut sa stiu, nici macar in forul meu interior, ca am fost pus in prezenta parintilor mei, pe care nu i-am vazut de trei ani!"

Minunata carte, scrisa de Victor Eftimiu, m-a facut sa imi placa romanele politiste, pe care le-am devorat intr-o perioada a vietii mele, cand ma prindea dimineata citind. Uitam chiar si sa merg la scoala, cu gandul doar la actiunea cartilor politiste, in incercarea mea de a descoperi criminalii inainte de a fi demascati de autor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu