luni, 22 aprilie 2013

Ferestre spre lume

Dupa ce am scris articolul despre instalarea windows-ului, despre problemele pe care le-am avut cu calculatorul, m-am gandit sa fac si un mic rezumat, in functie de ceea ce am aflat de la cititorii
care mi-au lasat comentarii pe celalalt blog.
Cand calculatorul se misca mai greu, s-ar putea sa fie un semn ca aveti prea multe programe instalate. Are nevoie de o curatenie generala. Noi am curatat ventilatorul de pe placa de baza si cooler-ul. Am instalat un alt windows. Din pacate, cel pe care l-am instalat nu era bun si am ajuns la complicatii, pe care le-a rezolvat copilul instaland un al treilea windows. Ca o mica concluzie:
nu este bine sa instalezi mai multe windows-uri.
-nu are sens sa instalezi alt windows, daca totul merge bine.
-nu instalezi windows-ul in D. Se instaleaza in C in format NTFS.
-exista programe de defragmentare, de curatare a discului, a memoriei etc.
-nu instalati tot felul de mizerii in calculator, nu rescrieti iar si iar registrele.
-cand reinstalezi un windows stergi windows-ul vechi, formatezi partitia si apoi instalezi noul windows.
-daca ai windows original nu este necesar sa instalezi altul.
-puteti folosi cu incredere Linux.

3 comentarii:

  1. Salut imi place blogul tau, vreau sa stiu daca te intereseaza un schimb de linkuri cu www.dvg-original.com , eu te-am adaugat deja.Astept raspunsul tau, Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Acum stiu unde sa caut bancuri... ;)
      Te-am adaugat si eu. Merci.

      Ștergere