luni, 1 aprilie 2013

E mult mai bine acum

Mi se intampla tot mai des sa nimeresc in locuri unde nu se fumeaza si asta ma enerva rau la inceput. Intelegeam pe deplin dorinta nefumatorilor de a respira aer curat, intelegeam si nevoia patronilor de a avea clienti din ambele categorii, dar
eu unde sa fumez? Asta era intrebarea care imi venea pe buze de cate ori vedeam ceasca de cafea aburind pe masa si nici o scrumiera in apropiere. Ma uitam la anunturile lipite pe pereti, in care era clar specificat ca "In acest local nu se fumeaza".
Bine, nu fumez aici! Dar unde sa ma duc? De cand ma stiu, marea mea placere este sa sorb din cafeaua fierbinte, apoi sa trag un fum din tigare, iar o gura de cafea, iar un fum, pana cand le termin. Nu m-a deranjat niciodata sa intru in localuri unde taiai fumul de tigare cu cutitul, dar am avut grija sa imi feresc prietenii nefumatori de mirosul pe care tigarile normale il raspandesc. Ghinionul lor daca vara, pe vreo terasa, dintr-un grup mare de persoane, vantul se ambitiona sa trimita fumul doar spre cei care nu s-au atins in viata lor de o tigare. :))
Stiind ca nu pot nu vreau sa ma las de fumat, o prietena a avut o idee stralucita: sa imi cumpar o tigare electronica. Mi-a descris avantajele acestui fel de a fuma: nu mai deranjez pe nimeni cu fumul meu toxic, mainile si parul nu imi vor mai mirosi urat, iar in restaurant nu ma va mai deranja afisul cu "Aici nu se fumeaza". Aceste cateva motive au fost suficiente pentru a ma mobiliza. Am intrebat in dreapta si in stanga si intr-un final m-am decis sa imi cumpar o tigare electronica.
Mi-a fost mult mai bine si prietenii mei nefumatori au fost mai mult decat fericiti sa stea langa mine, fara sa dea tot timpul din maini pentru a alunga fumul. Odata cu tigarea electronica am primit incarcator si usb pentru tigare electronica. Pentru cei care nu stiu, dar vor sa incerce acest mod de a fuma, vreau sa specific ca o tigare electronica se cumpara cu baterie reincarcabila (la unele modele bateria este de unica folosinta), vaporizator (se mai numeste si atomizor sau atomizator), cartus, incarcator si adaptor USB.
De cand am aceasta tigare, parca ies mai cu placere in oras, la un bar sau restaurant, alaturi de prietenii care nu sunt fumatori. Inca nu am renuntat definitiv la clasicele tigari puturoase, dar ma bate gandul sa incerc.

Un comentariu: