luni, 15 aprilie 2013

Ce poti face cu lucrurile vechi

Prin curtea bunicii, intr-o debara aglomerata, in sifonier sau chiar prin dulapul de bucatarie, oamenii au lucruri vechi, ramase din timpuri imemoriabile, pe care nu le folosesc, dar nici nu se indura sa le arunce.
Si de ce le-ar arunca tocmai acum, cand primavara a facut atatea flori sa zambeasca soarelui?
Am adunat de pe internet cateva imagini dragute, pentru cei care vor sa gaseasca o intrebuintare lucrurilor vechi si nu au idei.








4 comentarii:

  1. incantatoare idei!
    imi place mult geamantanul ala vechi,e adorabil! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. idei ingenioase care chiar merg in aceste combinatii - sa gasesti o intrebuintare lucrurilor de care unii se dispenseaza e un hobby interesant

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere