vineri, 8 mai 2020

Nu ma mai baga la spam!!!

Nu ma mai baga la spam!!! Nu e vina mea ca articolele mele ajung la tine. Nu am trimis nimanui, niciodata, articole necerute. Cel mai probabil tu, cu degetele tale, ai apasat pe mouse candva, abonandu-te la blogul meu. Daca nu ne mai potrivim, daca nu iti mai place felul in care scriu, daca avem idei diferite, e suficient sa te dezabonezi. Nu trebuie sa imi bagi articolele la spam.

Deschide mailul primit de la blogul meu. Jos de tot, la finalul textului, vei gasi asta "To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.". Apasa cu incredere pe acel unsubscribe now ca sa te poti dezabona si niciodata nu vei mai primi vesti de la mine. Nu cred ca ti-ai dat seama pana acum, dar eu stiu cine esti si aflu imediat ca m-ai bagat la spam.


Tu ma bagi, altii ma scot, asa ca vei continua sa primesti mailuri pe care nu le doresti. Dezaboneaza-te si gata! Haide sa incheiem odata circul asta. Nici mie nu imi place mutra ta, dar nu te omor pentru asta. Intorc capul cand imi apari in cale si cu asta, basta. Tu de ce vrei sa ma omori? Inca nu ai inteles ca sunt invincibila?

Nu ma mai baga la spam!!! S-ar putea ca intr-o zi sa ma plictisesc sau sa ma prinzi in toane proaste si atunci te vei trezi cu o reclamatie care nu va fi usor de inghitit. Dezaboneaza-te si terminam cu mizeria pe care o tot faci pe aici, silindu-ma sa mătur cand poate am chef sa lenevesc cu o carte in mana. In mediul online, pe internet adica, e suficient sa te dezabonezi, nu trebuie sa bagi articole la spam. Dezaboneaza-te!

Un comentariu: