miercuri, 11 noiembrie 2020

Avem nevoie de politia internetului!

 Avem nevoie de politia internetului! Consider ca sunt prea multi cei care vor sa castige bani de pe urma naivilor ce populeaza mediul online. Desi internetul ne-a adus o multime de avantaje, trebuie sa recunoastem ca exista si pericole de tot felul. Pe internet bantuie tot felul de ciudati care abia asteapta sa faci o miscare gresita pentru a-ti face rau.

Tocmai am povestit, pe un alt blog, ca vreau sa cumpar o statueta cu un vultur asezat pe stanca. Singura piesa de arta care mi-a placut cu adevarat se afla pe un site despre care sute de oameni se plang. Bietii de ei! Au ales produsul/produsele dorite, au comandat, au platit si nu au primit nimic, desi unii asteapta de peste 7 luni. 

Din acest motiv sustin ca avem nevoie de politia internetului. De oameni care sa ii traga de urechi pe cei care vor sa pacaleasca. Sa le inchida site-urile. Sa ii pedepseasca exemplar, ca sa le taie si altora elanul de a da tepe celor de buna credinta. Avem nevoie de un vultur care sa stea cu ochii lui de pasare de prada pe hotii care mint, inseala, fura.

Dar cine si cum sa faca asta? In acest moment poti doar sa te adresezi politiei, sa prezinti dovezi care sa iti sustina cazul si sa speri ca vor dori sa se implice si vor reusi sa ii gaseasca pe talhari si sa ii pedepseasca. 

Eu am fost inspirata ca am citit mult inainte de a comanda, insa cei mai multi se incred in oameni si comanda fara sa stea pe ganduri, ca mai apoi sa planga dupa bani, mai ales ca obiectele de arta prezentate pe acel site sunt foarte scumpe. Cea pe care mi-o doresc eu costa in jur de 100 de lire, o suma considerabila, as spune. 

Mi-ar placea sa cred ca e vorba doar de mici neintelegeri, de intarzieri cauzate de pandemie, insa realitatea e alta. Pe pagina de facebook a firmei respective sunt sute de comentarii ale unor oameni care au comandat si platit in avans produse pe care nu le-au mai vazut vreodata. Iar firma nu raspunde nici macar unui comentariu.

Culmea. Tot pe fb imi apar zilnic reclame platite de catre firma respectiva, semn ca ei sunt acolo, ca niste paianjeni care au tesut plasa si care acum astepta sa cada fraierii in ea. Avem nevoie de politia internetului! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu