marți, 21 iunie 2016

Administrare servere

Imi deschisesem primul blog de numai cateva luni cand am fost invitata sa particip la un blogmeet alaturi de colegii prahoveni. Printre altele, atunci s-a discutat mult despre bloguri gazduite pe blogspot, wordpress si mai ales despre cele gazduite separat, cu bani. Tot in acea zi am aflat ca prin lume exista cativa bloggeri care au domenii proprii si isi gazduiesc singuri blogurile cu ajutorul unor servere puternice. Am pus o multime de intrebari despre Administrare servere, crezand in mintea mea naiva ca as putea face afacerea vietii mele.Cand am aflat de cati bani este nevoie, de cata pricepere in domeniul respectiv si de cate batai de cap, m-am dezumflat rapid si mi-am promis ca atunci cand voi avea blog pe .ro, asa cum visam, voi plati oricat mi se va cere pentru ca altii sa isi bata capul cu orice tine de gazduire si de administrare server. Chiar asa am procedat si am de gand sa procedez in continuare. Sincera sa fiu, nici nu sunt sigura ca pricep exact ce inseamna Administrare servere, gazduire, domeniu si toate celelalte. Imi place sa ma mint ca eu ma pricep mai bine la scris decat la partea tehnica a administrarii unui blog. 


Daca detineti o firma si, ca si mine, sintagma administrare server va baga intr-o ceata deasa, sa stiti ca puteti apela oricand cu incredere la Fixmypc pentru orice problema, pentru lamuriri, dar mai ales pentru tot ceea ce tine de "procesul de administrare servere si monitorizare reprezinta o solutie de management a resurselor prin care se pot face actualizari ale sistemelor de operare, actualizari ale aplicatiilor, configurarea firewall-ului, configurarea serverelor web Apache/Nginx si nu numai, configurari ale filtrelor anti-spam, configurari ale unor servere de mail, configurare servere MySQL, SQL sau NoSQL." Nu va pierdeti timp pretios incercand sa intelegeti, cum am facut eu (fara succes), tot ceea ce inseamna aceste notiuni cu nume imposibil de citit. Alegeti din prima sa apelati la cei care chiar se pricep cand vine vorba despre administrare servere si veti observa imediat ca lucrurile merg bine si ca va ramane suficient timp pentru a va ocupa de problemele la care va pricepeti. 




"De ce sa alegeti serviciile de administrare servere oferite de FixMyPC?

-Avem preturi reduse

-Monitorizam in permanenta buna functionare a serverelor

-Oferim siguranta pentru fisierele aflate pe servere

-Gasim rapid solutii pentru cresterea performantei si rezolvarea unor eventuale probleme

-Realizam periodic o strategie eficienta de intretinere a serverelor

– asiguram permanent consultanta clientului"



"Scopul principal al serviciului de administrare de server este acela de a imbunatati elemente importante din domeniul IT, cateva dintre ele fiind: uptime, performanta, alocare resurse, securitate, automatizarea task-urilor.

In general, firmele care nu au ca obiectiv de activitate IT-ul pot intampina dificultati in ceea ce priveste administrarea si monitorizarea interna a serverelor din infrastructura lor, acest lucru ingreunand activitatile uzuale din companie. De asemenea, pentru ca se investesc resurse considerabile in acest sens, intregul procedeu poate deveni si foarte costisitor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu