miercuri, 25 mai 2016

Placute frana Opel Astra G

Caut niste placute de frana Opel Astra G, s-a auzit vocea vecinului, la ora opt dimineata. Eram treaza, bausem cafeaua, fusesem cu cainele afara. Dar l-a trezit pe sotul meu, care dormea cu geamul intredeschis. Hai, mai, placute frana Opel Astra G cu noaptea in cap..., a mormait el, somnoros si suparat de faptul ca fusese trezit din vise. I-am facut semn ca taca din gura. Pana la urma, omul avea o problema la masina, ca nu degeaba ii spunea sotiei sale ca are nevoie de placute frana pentru Opel Astra model G. Acum, eu va spun sincer ca nu stiu chiar bine ce sunt aceste placute frana pentru Opel Astra model G, dar stiu ca vcinul avea pana anul trecut o alta masina si tot asa cauta mereu diverse piese auto la preturi mici. Din pura obisnuinta de a ajuta oamenii si de a folosi cu folos internetul, am cautat imediat pe google placute frana Opel Astra G pret si am ajuns pe site-ul autoatu.ro, un loc ce imi era deja cunoscut. I-am gasit acolo vecinului meu placute frana Opel Astra G ieftine. Ca o doamna ce sunt, mi-am vazut in continuare de treaba mea de la calculator si l-am trimis pe sotul meu sa discute cu vecinul, sa ii explice unde poate gasi placute frana Opel Astra G ieftine si cum trebuiesa procedeze pentru a da o comanda pe internet, la un magazin cu piese auto la preturi mici. A fost o zi placuta, care a inceput bine, cu o fapta buna facuta fara nici un interes. 


Pentru ca am trait aceasta intamplare si pentru ca ma rodea curiozitatea sa aflu mai multe despre placute frana Opel Astra G pret de cateva minute am citit informatii despre ele. Vi le dezvalui si voua, pentru cazul in care doriti sa va imbogatiti cunostintele in materie de auto si sa va puteti ajuta vreodata vecinii care au probleme. 


"Atunci cand placutele de frana sunt mult prea uzate, nu ezita sa le schimbi cu unele noi, pentru ca siguranta ta in trafic este cea mai importanta. Niciodata uzura placutelor de frana nu trebuie sa ajunga la 3mm. Daca nu ai posibilitatea de a masura gradul de uzura al acestora, atunci ai la dispozitie cateva metode mai simple pe care le poti folosi cu incredere.
Semne ca placutele si discurile de frana au probleme 
Trebuie sa fii atent la placute de frana si discuri de frana atunci cand:

- Masina produce zgomete deranjante la franare

- Daca automobilul este destul de performant, atunci un martor se va aprinde in bord

- Sistemul de franare nu mai este la fel de eficient ( pedala este moale)

- Volanul vibraza la franare
Daca toate aceste situatii neplacute apar de fiecare data cand te deplasezi cu autoturismul personal, atunci trebuie sa gasesti un magazin specializat in comercializarea de placute frana si discuri frana pentru masina ta. Pentru mai multe informatii si detalii despre sistemul de franare si situatiile in care acesta poate provoca defectiuni, este preferabil sa consulti cu mecanic auto."

"Care sunt avantajele majore pe care ti le ofera magazinul nostru online de piese auto?
Un mod simplu de a naviga. Daca ai nevoie de o piesa o gasesti in cel mai scurt timp, printr-o simpla cautare;
Preturi excelente. Preturile pe care ti le oferim sunt corecte si calculate in asa fel incat sa fie perfecte pentru buzunarul tau;
Piese auto de cea mai buna calitate. Toate piesele pe care ti le oferim sunt originale sau aftermarket, beneficiind de o calitate excelenta;
Branduri cunoscute. Avem la vanzare doar piese auto produse de branduri cunoscute, care garanteaza rezistenta pe termen lung;"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu