miercuri, 25 mai 2016

Mihail Sebastian Arghiropol despre publicitate

Despre publicitate s-au scris extrem de multe lucruri in ultimii ani, insa nimeni parca nu a facut-o la fel de bine si de clar pe cat o face Mihail Arghiropol. Am citit de curand un interviu pe care acesta l-a dat in legatura cu publicitatea si am ramas placut surprinsa de felul in care vede situatia. Bine, trebuie sa mentionez si faptul ca Mihail Arghiropol are in spate o experienta de mai mult de 22 de ani in acest domeniu si ca stie asbolut toate secretele meseriei pe care o practica. O cariera de invidiat, dar si o atitudine din care fiecare dintre noi ar putea invata cate ceva. Eu, de eemplu, am aflat din respectivul interviu nu doar despre felul in care criza ultimilor ani a schimbat multe in publicitate, despre cum afost nevoie de adaptare la nou, despre cum crede Mihail Sebastian Arghiropol ca se vor schimba lucrurile in anii urmatori, ci am si retinut doua lucruri de-a dreptul marcante, cel putin in viziunea mea. Primul face referire la mediile si strategiile de comunicare din publicitate. Ca sa il citez pe Mihail Sebastian Arghiropol, "Importanta este strategia de comunicare, nu neaparat canalul de comunicare.", iar acest lucru ar trebui inteles si pus in practica de tot mai multi, pentru ca treburile sa mearga spre mai bine. 



Cel de al doilea lucru care m-a atins si m-a facut sa imi amintesc de ce imi plac oamenii culti, cu o bogata cultura generala si cu tolba plina de informatii interesante, a fost povestit tot de catre Mihail Sebastian Arghiropol in interviul despre care va spuneam. Mi s-ar parea nepotrivit sa incerc sa explic pe scurt ceea ce mi-a placut. Prefer sa il citez iar pe Mihail Sebastian Arghiropol si sper sa va incante si pe voi tot la fel de mult cat m-a incantat pe mine raspunsul la intrebarea Care este cheia unei relatii de succes intre un lider si angajatii sai? Iata ce spune Mihail Sebastian Arghiropol: "Imi caut parteneri mai buni decat mine, mai inteligenti si mai performanti. Mikhail Prokhorov, un miliardar rus care, printre altele, detine echipa de baschet New Jersey (actualmente Brooklyn Nets), are o vorba foarte amuzanta si plina de adevar: "Vreau sa fiu cel mai prost dintre angajatii mei!" Mi se pare o viziune care defineste o companie. Probabil de asta a si angajat doi laureati ai premiului Nobel pentru fizica...
De asemenea, comunicarea dintre un manager si angajatii sai este foarte importanta atunci cand vine vorba despre succesul unei afaceri. Daca este folosita in mod eficient, rezultatele pozitive apar imediat."


Cum sa nu admiri asemenea oameni si sa nu incerci sa inveti de la ei? Mihail Sebastian Arghiropol este unul dintre acei oameni care au un cuvant de spus atat despre publicitate, cat si despre viata, in general. Trebuie doar sa ai urechi de auzit, sa ai dorinta de a te perfectiona permanent si de a te autodepasi zi de zi. Retineti acest nume: Mihail Sebastian Arghiropol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu