miercuri, 22 ianuarie 2014

Obiecte personalizate

In cazul in care doriti sa surprindeti persoanele dragi voua, va recomand sa le oferiti obiecte personalizate sau brelocuri personalizate sau cani personalizate.
Clujul meu drag ! Imi place asa mult orasul acesta
incat nu as pleca niciodata niciunde. Atat de primitor, atat de imbibat cu cultura si frumusete. Aproape ca nu-mi ajung cuvintele sa ii descriu maretia. De 20 de ani il vad de la fereastra siparerea mea despre el a ramas aceiasi, Clujul meu drag. Astazi, vreau sa merg la plimbare, la cumparaturi, peste tot unde ma vor duce picioarele si ochii. Inca ma pregatesc pentru iesire, dar nu pot pleca trebuie sa-mi termin cafeaua. Sunt in fata oglinzii , imi arunc priviri oachese. Imi place la nebunie cum imi vine tricoul. L-am primit in urma cu cateva zile, de la iubitul meu. A stiut ce sa-mi cumpere, ma cunoaste atat de bine, ma surprinde de atatea ori si doar frumossi mai ales cu haine sau obiecte personalizate. Iubesc tricoul asta pentru ca ii poarta numele, l-a personalizat special pentru mine sa imi aduc aminte ori de cate ori il port ca sunt a lui. Nu ca asa as uita. Pun ceasca pe masa.Imi trag pe mine o pereche de jeansi albastri apuc punga speciala pentru cumparaturi, sar in pantofi si plec indata spre usa. Pe drum imi introduc punga in gentuta, dau cu cheia si am zbughit-o. Aerul e asa proaspat, miroase a flori de tei, razele soarelui se rasfrang asupra pielii mele. Indata ajung in piata, ador sa vad atata lume stransa intr-un singur loc, miroase a fructe, a legume, intr-un cuvant a sanatate. Ma plimb linistita printe tarabe, peste doi pasi ajung in fata unei vanzatoare de fragi. Fragii sunt fructele mele preferate, gustul usor acrisor ma face sa imi doresc mai mult. Imi scot punga de cumparaturi din geanta, cumpart cateva sute de grame, le asez in punga, platesc si merg mai departe. Un comerciant imi ofera o floare, un crin alb. Dupa indelunga plimbare mi se face dor de casa si ma inapoiez. Acum stau intinsa pe fotoliu si manc fragute va invite si pe voi sa gustati !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu