miercuri, 29 ianuarie 2014

Produse naturiste cosmetice pentru par

Stiind ca foarte multi oameni se jeneaza sa intrebe despre anumite probleme care le fac viata grea, am scris pe celalalt blog despre
produse naturiste pentru potenta, ca cei interesati sa gaseasca usor magazinul potrivit si chair produsul cel mai bun, fara sa isi piarda vremea mergand din site in site. Sigur, produse naturiste pentru potenta sunt multe, dar cele despre care am scris in acel articol, PRO HERB, nu au nici un fel de efect secundar advers si sunt la mare cautare in SUA.

As vrea ca cei care ajung pe blogul meu sa stie ca la finalul acestui articol vor gasi un banner ce duce spre magazinul cu produse naturiste cosmetice pentru par, dar si pentru alte probleme sau nevoi ale omului modern, care prefera sa se trateze naturist. Sigur, nu trebuie sa uitati ca produsele naturiste nu pot inlocui un mod de viata sanatos si o alimentatie diversificata. 

Dand clic pe imaginea pe care o veti gasi sub acest articol, ajungeti exact in locul potrivit, unde produsele cosmetice pentru par sunt foarte ieftine si eficiente. Pana de curand, foloseam diverse sampoane din supermarket. Am descoperit ca imi cadea parul foarte rau, ca se ingrasa imediat, ca sotul meu facea matreata de la ele. Asa am ajuns sa incerc produsele naturiste cosmetice pentru par si de atunci nu am mai cumparat altceva. 

In magazinul pe care il recomand veti gasi ulei de avocado, ulei de macadamia, sampon pentru par gras, colorant henna (negru si blond), sampon antimatreata, sampon impotriva caderii parului, sampon cu ulei de argan (banuiesc ca stie toata lumea cat este de cautat in ultimul timp acest ulei), masca de par cu ulei de argan, masca de par restructuranta, ulei de cocos organic virgin, ulei de jojoba, ulei de cocos la borcan (recomand!), ulei cosmetic de argan si orice alte produse naturiste va doriti.

Produsul pe care il recomand cu caldura, pentru ca il folosesc multe dintre prietenele mele si sunt foarte multumite de el este HAIR WASH-sampon uscat. Este un produs 100 % natural, fara conservanti. Nu face spuma, dar efectul de curatare este intens. Nu usuca si nu ingrasa pielea capului, astfel incat poate fi folosit pentru toate tipurile de par. Hraneste si intareste radacina firului de par, stimuland circulatia la nivelul pielii capului. Parul ramane matasos, hidratat si stralucitor.

Produsul naturist cosmetic pentru par pe care il recomand, HAIR WASH, poate fi vazut pe a treia pagina a categoriei Cosmetice- Par de pe site-ul a carui imagine o puteti gasi sub acest articol. 

Va doresc sa aveti spor la cumparaturi! Multa sanatate si un par de invidiat sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu