miercuri, 8 ianuarie 2014

Ce promotie de web hosting ofera cei de la Gazduire Web SRL luna aceasta

Scriam pe acest blog de doar doua luni si inca nu ma acomodasem cu exprimarile din online, cu toate acele cuvinte nici romanesti, nici englezesti
pe care bloggerii vechi le foloseau cu placere. Nu intelegeam prea bine care este diferenta dintre un blog facut pe blogspot si unul pe domeniu propriu. Nu stiam mai nimic, asa ca momentul in care m-am mutat mi s-a parut a fi un fel de vis pe care nu il puteam intelege pe deplin. Stiam ca imi va fi mai bine pe .ro, stiam ca voi da dovada de seriozitate, dar nu intelegeam cum functioneaza toate astea.

Mi s-a spus ca am nevoie de gazduire pentru noul blog, insa mie imi era destul de greu sa pricep ce inseamna asta, ca doar nu imi lua cineva paginile de jurnal sa mi le tina intr-un sertar incuiat cu lacat. :)  Am gasit gazduire in conditii foarte, foarte bune si sper ca pana la sfarsitul internetului sa raman la aceeasi gazda. Pentru bloggerii care vor sa faca mai mult decat sa scrie un jurnal pe blog, recomand din tot sufletul cumpararea unui domeniu. Pentru gazduire, vezi aici mai multe detalii, care te vor lamuri mult mai bine decat ar putea sa o faca banalele mele cuvinte.

Tot despre gazduire a vorbit clar si pe intelesul incepatorilor imatei.com si mi-ar fi parut rau sa nu las un link spre el, ca toti cei interesati sa afle detalii, sa vada unde ar putea gresi si ce se mai poate schimba. Si daca s-a vorbit acolo despre suportul primit din partea celor de la firma de gazuire, vreau sa intaresc acele cuvinte, spunand ca nu poti face blogging daca nu esti ajutat atunci cand este nevoie, daca prin gazduire nu ti se ofera securitate, ajutor tehnic, tot ce este nevoie pentru ca blogul (site-ul) sa functioneze optim. 

Nu trebuie niciodata sa va bucurati de preturile mici gasite cine stie pe unde, ci sa va informati bine inainte, sa cantariti argumente pro si contra, sa cereti sfatul celor care deja au gazduire pentru blogurile lor. Tocmai din acest motiv, din cand in cand scriu si eu pe blogurile mele despre firmele serioase de hosting, despre domeniile proprii, despre ceea ce inseamna un blog si despre avantajele pe care i le poate aduce detinatorului. 

Mi-a spus de curand o prietena ca nu trebuie sa luam bloggingul in gluma. Daca noi il vom privi ca pe o joaca, de joaca vor fi si avantajele venite din urma lui. Seriozitatea unui blogger sau a unui detinator de site este data de foarte multe aspecte, printre care cel mai important mi se pare respectul cu care ne tratam cititorii. Nu poti avea pretentii sa fi tratat cu respect, daca tu nu te ingrijesti sa scrii bine, sa prezinti un blog curat, care se incarca repede. In clipa in care cei de la gazduire iti ofera tot sprijinul de care ai nevoie, tie nu iti ramane altceva de facut decat sa scrii cu pasiune si sa te bucuri de blogging. 

Cand cei de la Gazduire Web SRL ofera, pe langa suportul tehnic, diverse promotii de web hosting, lumea trebuie sa afle si sa profite de ele, asa ca va invit sa intrati pe linkurile de mai sus pentru a vedea ce promotii de web hosting va ofera luna aceasta si sa va convingeti ca merita.

Un comentariu: