miercuri, 19 ianuarie 2022

Am foarte multa treaba si nu mai am timp

Am foarte multa treaba si nu mai am timp pentru nimic. Singura mi-am dat tot mai multe activitati de facut, caci mie chiar imi place sa muncesc. Totusi, in ultimele luni am observat ca incep sa exagerez, ca vreau sa fac cat mai multe treburi si cat mai repede, ceea ce imi consuma tot timpul si toata energia. 

Chiar am postat un mic videoclip pe youtube pentru a-mi motiva absenta. Era doar o gluma, un videoclip amuzant, insa in spatele lui se ascunde mult adevar despre felul in care traiesc in ultima perioada. 

Videoclipul se numeste Am motive serioase sa absentez uneori de pe youtube si poate fi vizionat aici




Pentru ca ai ajuns pana aici, voi indrazni sa te invit pe canalul meu de youtube. Poarta acelasi nume ca si blogul - Iubesc Viata si chiar este despre viata. Despre viata in general (vezi Casa in Scotia), despre viata mea alaturi de doi caini (vezi Caini jucausi care iubesc zapada), despre viata in Scotia (vezi The Kelpies si legendele lor) etc etc. 

Mi-am facut totusi timp sa realizez Cele mai frumoase felicitari muzicale cu La multi ani! si planuiesc sa mai fac si alte videoclipuri de acest gen, caci am observat ca oamenilor le plac. Te astept pe canalul meu de youtube, Iubesc Viata. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu