miercuri, 20 octombrie 2021

Fa pace cu tine ca sa faci pace cu lumea

 Am fost multa vreme furioasa. Era o furie care ma distrugea de la interior. Eram suparata pe oameni, pe viata, pe mine si nu stiam cum sa ies din acea stare care imi macina sufletul. Cu cat ma gandeam mai mult, cu atat ma infuriam mai tare. Pacea interioara devenise o notiune pe care eu nu mi-o mai aminteam. As fi muscat din oameni, caci si ei muscasera din mine.

Ma consumam bucata cu bucata, intr-o lupta de autodistrugere incredibila. Pe langa toate astea, nici cu banii nu stateam prea bine, iar asta imi dadea un sentiment de inutilitate ingrozitor. M-am apucat sa realizez carti de colorat pentru copii si jurnale pentru femei. Nici prin cap nu imi trecea, la acel moment, ca ele vor functiona atat de bine si ca ma vor invata sa privesc in interiorul meu pentru a-mi gasi pacea

Am reinvatat sa ma apreciez, sa am incredere in mine, sa ma iubesc si sa iubesc viata. Am facut pace cu mine pentru a putea face pace cu lumea. Am reusit sa imi amintesc ca viata e frumoasa si merita sa o traiesti la maxim. Am scris mult pentru a ma elibera de toti demonii care imi macinau sufletul. 

Nu a fost un drum usor si stiu ca nu l-am parcurs inca pana la capat, insa lucrez zilnic la asta. Pacea interioara este atat de importanta, incat in lipsa ei iti dispare pofta de viata, iti vin ganduri rele si ajungi sa te autodistrugi, sa te urasti si sa urasti lumea care te inconjoara. 

Jurnalele pe care le creez de cateva luni m-au ajutat enorm, asa ca le recomand tuturor celor care vor sa traiasca in pace cu propria minte, sa se redescopere, sa se iubeasca si aprecieze. Le recomand celor care inteleg cat este de important sa faci pace cu tine pentru a face pace cu lumea. Celor care vor sa priveasca in propriul interior pentru a-i gasi pacea. 

Vezi ce poti face pentru a avea incredere in tine si nu uita sa iti comanzi de pe amazon Self Reflection Journal, un jurnal deosebit, care te va ajuta sa te redescoperi si sa te iubesti. 




Pentru ca la inceputul acestei articol am amintit de faptul ca vand carti de colorat pentru copii, voi lasa link catre Carti de colorat pentru Halloween, in caz ca vrei sa faci o bucurie unui copil si unui mic autor care incearca sa isi vanda singur creatiile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu