duminică, 21 martie 2021

Sunt introvertita, dar incerc sa ma tratez

 Sunt introvertita, dar incerc sa ma tratez

De cand ma stiu am fost o fire introvertita. Mi-a placut si inca imi place sa fiu eu cu mine, sa gandesc, sa studiez, sa stau in contemplare. Sunt introvertita, dar incerc sa ma tratez pentru ca oamenii sa nu isi dea seama de asta, caci multi au tendinta de a-i rani pe introvertiti. 

Sau poate ca asa ne simtim noi, introvertitii, tocmai din cauza firii noastre. Totusi, tin sa precizez ca am si multe avantaje datorita faptului ca sunt o fire introvertita. Despre unele dintre ele am povestit in videoclipul 

7 caracteristici care fac dintr-un introvertit o persoană de succes

https://youtu.be/1OsVPz39v1M

Nu am ajuns la succes, dar asta numai din cauza ca nu l-am cautat. Atunci cand am vrut sa castig, am facut-o fara probleme, caci sunt incapatanata, sunt ca un buldog care nu mai da drumul cand musca din prada.

Urmariti videoclipul pana la final pentru a afla care sunt caracteristicile introvertitilor si cum le pot aduce ele o multime de avantaje celor care cred ca, introvertiti fiind, au mai putine sanse ca altii.

Sunt introvertita, dar incerc sa ma tratez. Nu vreau sa ma schimb, ci doar sa ascund uneori faptul ca ma simt bine cu mine insami.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu