vineri, 12 mai 2017

Buna dimineata!

Probabil am visat ceva, caci m-am trezit brusc, pe la ora 6 dimineata. Afara se luminase deja, chiar daca nu complet. Cerul era impartit in doua de o dura alba lasata de un avion. Impleticindu-ma, buimaca, m-am repezit la birou, am luat aparatul de fotografiat si am imortalizat momentul. 

Buna dimineata la cafeluta!

Ar fi fost pacat sa il ratez, nu-i asa? Sa ignorati geamul murdar. Il curat zi de zi, insa prostul obicei al cainelui, de a sta la fereastra din zori si pana in noapte, lasa urme serioase, caci respira, stranuta, latra fioros si baleste numai pe geamuri. :D 

Dimineata mea a inceput bine. Aflu ca acest blog a fost vizitat si citit ieri de foarte multe ori, lucru pentru care va multumesc mult! De asemenea, tot albastrul acela taiat de alb mi-a inveselit ziua, lucru pe care vi-l doresc si voua, dragi prieteni! Sa aveti o zi cat mai reusita! Buna dimineata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu